voorspelling jongen/meisje

Ik weet niet of de meeste van jullie het al kennen, maar volgens een oud trucje kan je ook "bekijken"of je een jongen of en meisje krijgt. Bij iedreen die ik ken en het heeft geprobeerd is het uitgekomen...toeval?? Met draad en naald langs je hand op en neer bewegen en dan wachten tot deze rondjes gaat draaien (meisje) of heen en weer gaat bewegen (jongen) Je kan het daarna weer herhalen om te kijken of er nog meer kids komen. Klinkt maf, maar grappig om te proberen. Ben benieuwd bij wie het klopt!! Groetjes!
 
hoi,

ik moet zeggen dat meer en deels in mijn omgeving wel klopte

ze voorspellen bij mij nu een meisje

maar ik heb sterk het gevoel dat het een jongen wordt

ach ja over 26 weken zullen we het weten he

groetjes moekje
 
vaag ja... vroeger deed ik het altijd een beetje anders. ook met draad en naald maar dan eerst de naald op de binnenkant van mn pols leggen en dan omhoog houden, wel boven de pols blijven houden en dan wachten maar of ie draait of heen en weer gaat. nou hierbij zou ik eerst een meisje krijgen en daarna een jongen. mmm als ik dat spelletje van jou doe dan wordt het eerst een jongen en dan een meisje!!!! hahah wel is zo dat ik in iedergeval twee kinderen zal krijgen. volgende week vrijdag weet ik dan eindelijk wat het wordt...

PS mn vriend heeft ook het spelletje gedaan, hij krijgt een meisje hahah

xxx arianne
 
ik heb het gedaan met een ring aaan een touwtje en als eerste gaf hij een meisje aan die had ik al en daarna een jonge dat klopt nu dus want die krijg ik over 5 weken en daarna zou ik geen kids meer krijgen bij mij is het dus wel uitgekomen
 
Nou bij mij klopte het dus echt niet! Bij mijn eerste zwangerschap deed een collega dat ding met een naald en zou het een meisje zijn. Nou een echte jongen dus, zoals ik altijd al gedacht had. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik een soort enquete gedaan en die chinese horoscoop. zou het weer een meisje zijn. lachen ik wist al via de vruchtwaterpunctie die ik had gehad dat het weer een boefje zou zijn. Ook houd er geen van beiden erg van de kleur roze.
 
Terug
Bovenaan