voorspelling jongen/meisje

maar wat doet ie naald dan als je nog meer kinderen krijgt want als je geen kids meer krijgt moet ie dus stil blijven hangen????

en wat nou als je een 2 ling krijgt j/m benieuwd wat ie dan doet

mijn man heeft het indd ook geprobeerd en hij krijgt net als ik een meisje volgens de voorspelling haha
 
Net ook geprobeerd. Resultaat: eerste 2 keer is een jongen (en dat klopt, want heb 2 jongens) en de 3e keer een meisje (ben benieuwd) en bij de 4e keer bleef hij stil hangen. Ik heb het ooit eens eerder geprobeerd en toen klopte het niet: 2e zou toen een meisje zijn, maar is toch echt een jongen. En daarna bleef de pendel stil hangen.
De chinese tabel klopt ook niet bij de 2e, want dat zou ook een meisje voorspellen.
Yoeke
 
je kan ook naar de chinese conceptiekalender kijken.
Dan moet je kijken naar hoe oud je bent op het moment dat je zwanger bent geworden en in welke maand.
Bij ons kwam er een meisje uit, we hebben ook een meisje gekregen.

Bij mijn zus ,4 kinderen, klopte het 3x.
 
hoi

bij mij blijft de naald rondjes draaien elke keer weer dat ik het doe dus ik ben beniewd
maar hoe kan je zien hoeveel kinderen je krijgt dan?

want ik leg de naald dus op de pols en dan er boven houden maar hij beweegt altijd hij blijft niet stil hangen ?

weet iemand hoe het precies werkt want zoals het er nu uitziet krijg ik heel veel kinderen haha en we willen er toch echt maar 2

hoor het wel

groetjes
 
ik  ben nu 16 weken zwanger, maar de laatste week heb ik  zo'n gevoel dat het een meisje gaat worden.  ik heb net de chinese conceptiekalender uit geprobeerd en daar komt uit dat ik een meisje krijg. op 27-02 heb ik de 20 weken echo. dan laat ik jullie weten of het klopt. groetjes nancy
 
Grappig om te zien. De Chinese conceptiekalender zegt een jongen maar mijn man en ik zijn 80% zeker dat het een meisje is…. Benieuwd wat het gaat worden!
 
Terug
Bovenaan