voorspelling jongen/meisje

Wat ik gek vind, dat wanneer je een Chinese kalender van een andere site haalt, dan krijg je een jongen en dan een andere site en dan een meisje hah! Dus I don't know?

Met het pendelen krijgen we een jongen. Twee keer meisjes, die hebben we. En dan misschien nu een jongen? We zijn benieuwd!
 
Ik zou op alle vlakken een jongen krijgen; Chinese kalender, pendelen, kwaaltjes jongen/meisje wees allemaal naar een jongen en toch krijg ik een meisje ? dus ik geloof er niet veel van
 
Grappig volgens het pendelen zou ik 3 kinderen krijgen, 2 jongens en een meisje. Dat terwijl mijn man en ik tot nu toe heel stellig zijn over 2 kinderen willen. Een 3e ligt dus niet in onze planning. Mijn collega heeft het bij alle collega’s gedaan en bij lang niet iedereen klopt het. We gaan het zien over een week of 12.

Ja ik weet dat je kinderen niet neemt en dat je ook zeker niet altijd kunt plannen en dat je lang niet altijd keuze hebt. Maar het is denk ik ook realistisch om een beeld te hebben van of je een groot of klein gezin voor je ziet.
 
Terug
Bovenaan