Voorstel rondje?

Ik krijg het idee dat er niet zo heel veel meiden op dit forum zitten - en zou het zelf wel leuk vinden om elkaar even opnieuw voor te stellen, dat leest voor mij een stuk makkelijker;-)

Ben zelf sinds begin januari actief op dit forum.

Ik ben 33 jaar en heb een dochtertje van dik 2.5. Onze 1e zwangerschap was een spontane zwangerschap ondanks dat we net daarvoor te horen hadden gekregen dat het misschien wel een technisch verhaal kon gaan worden (gezien de kwaliteit van het zaad van mijn vriend).

Inmiddels zijn we nu alweer een jaar bezig met ronde 2 (om het zo maar te zeggen). Sinds september lopen we bij de gy. Ik bel al helemaal door de malle molen gehaald en mijn vriend heeft nu voor de 2e keer wat in mogen leveren. Bij mij hebben ze niks raars kunnen vinden. Wel hebben we drie negatieve samenlevingstesten gehad. 8 Februari mogen we weer op gesprek komen en dan neem ik aan dat we te horen krijgen wat ze met ons willen gaan doen (of niet).

We staan nog redelijk relaxed en en onbezonnen in het medische verhaal. Hopen maar dat we dat zo kunnen houden.

Vind het fijn om dat er een forum als deze er is en andere meiden te spreken die in het soort van zelfde schuitje zitten.

Groetjes

hoi wendy 31jaar dochtertje van bijna 3 al bijna 2jr bezig voor nr 2, inmiddels afgelopen vrijdag iui1 gehad, dus nu maar afwachten. Bij ons alletwee kunnen ze neits vreemd vinden dus alles is goed.
Bij 1e kindje in ronde 2 zwanger geraakt.
Iedereen vind het allemaal erg vreemd dat het nu nog neit gelukt is zeg maar.

Fijne zondag nog.

Gr Wendy

Hoi ik ben Fleur.
Mama van een meisje van bijna 3 jaar.
Ik was van haar al in ronde 2 zwanger.

Nu al een jaar bezig voor ons 2e kindje.
Helaas gaat dit niet zo snel als ik stiekum gehoopt had.

heb deze maand geprobeerd met ovulatietesten te kijken wanneer mijn eisprong was. Ik zou deze week ongesteld moeten worden. (dinsdag of woensdag ofzo)

We zijn nog niet naar de huisarts geweest.

Hoi,

Ik ben Julia, 31 (bijna 32), inmiddels in ronde 18 voor ons eerste kindje. Zaad man is goed, ik heb een verhoogd FSH waardoor ik biologisch gezien 35 ben. Proberen nog een paar maanden zelf. Lukt dit niet dan beginnen we in april met IUI. Verder is er niks 'mis' met ons en heb ik een regelmatige cyclus. We hopen toch nog stiekem om in 2010 een baby te mogen verwelkomen.

Leuk initiatief Moeska!

Groet,
Julia

Hoi,

Tammy, 30 jaar jong , 1 dochter van 3. 2,4 jaar erover gedaan om zwanger te raken. Heb PCOS (zie eerder bericht op forum), Zwanger geraakt mbv Primolut en Clomid.
Nu ronde 1 gestart voor een 2e wonder. Morgen weer beginnen met Primolut en Clomid. Op CD 12 een follikelmeting.....
1 MK gehad met 13 weken zwangerschap (toen ook al bezig met primolut en clomid)
Keep in touch

Lieve groetjes, Tammy

Hallo,

Suusje,27 jaar.
Nu 3jaar bezig voor ons 1ste wondertje.

Afgelopen juni KO gehad en lichte vorm van endometriose weggehaald,hierna gestart met iui.
4xzonder hormonen,1 keer met hormonen.
Nu verplicht maand geen iui vanwege cyste door hormoonstimulatie.
Nog 1x iui met hormonen te gaan daarna starten met ivf.

Groetjes Suusje

Hay,

Sparkle, 24 jaar, 2 jaar bezig voor 1ste kindje.
Zaad van mijn man is niet goed. Vericocele (spatader) weg laten halen, waardoor snelheid en vorm iets verbeterd zijn.
Deze week voor het eerst naar de kliniek om te zien wat onze opties zijn.

sterkte allemaal!

sparkle

Hey meiden,

Ik heb even geknipt en geplakt, was wel zo makkelijk ;)

Ik zal m'n verhaal in het kort vertellen. Ik heb een zoontje, we werden na dik een jaar zwanger van hem, hadden het soms al opgegeven. Een jaar is niet lang, maar zo voelde het soms echt wel. Een jaar met meneer vloog voorbij en het begon te kriebelen. De onrust dat we weer een jaar verder zouden zijn maakte de keuze voor het verwijderen van het spiraal snel gemaakt.

Ik werd snel zwanger, blij maar ook heel onwerkelijk. Happy de feestdagen in, maar helaas een slecht begin van 2009 een mk, gewoon spontaan. Erg verdrietig maar de wens bleef, dus er weer voor gegaan.

In juni weer een positieve test in handen, maar erg voorzichtig blij. Na eerst een slechte echo, vervolgens een goede echo en daarna een echo zonder hartactie. Een mk opgang gebracht met medicijnen, dat dacht ik, ik was toen 11 weken zwanger. Een paar dagen een spoedcurettage om 22.00 uur vanwege heftig bloedverlies. Wat ben ik bang geweest...

Nu zijn we weer een dik jaar verder (sinds het spiraaltje eruit is) en we zitten er behoorlijk doorheen. Afgelopen jaar heeft ons gesloopt, de energie en de fun is ver te zoeken. Na de mk voelde ik me vaak heel sterk, maar een paar maanden later lijkt alles te bezinken en dan komen sommige dingen gewoon hard aan.

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan