Voorstel rondje?

Hi fioon,

welkom, kan me wel goed voor stellen dat je niet op de MM zit te wachten...goed dat je r zo ontspannen in staat...

grtjs sparkle

Hey Fioon,

Dat is een leuke een "brusje" - die houden we er in!

Dapper dat je er zo in kan staan - des te meer kun je van je wondertje Lars genieten!

Hier is het niet anders - heb alleen meer en meer last van dat het leeftijdsverschil op een gegeven moment wel erg groot gaat worden.....

Groetjes

Hoi Karin en Julia,
De Shitasu therapeut (in opleiding) gaf aan dat mijn nier energie zwak was. Nier energie is energie die o.a. in verband staat met vruchtbaarheid (bij chinese geneeswijze gaan ze uit van enrgie die organen afgeven buiten hun "reguliere" functie om)
Daar zijn verschillende - onbekende - oorzaken voor te geven, maar een daarvan is je constitutie. Zowel mijn ouders, als ook mijn zus en zwager hebben moeite met zwanger worden (gehad). Dus waarschijnlijk is bij hen ook de nierenergie wat zwak.
De chinesegeneeskunde therapeut waar ik nu bij loop werkt met acupunctuur en kruiden. Zij heeft ook de diagnose zwakke nier energie gegeven, zowel yin als yang... Hiervoor slik ik nu chinese kruiden (om van binnen uit de energie te versterken) en dit zal waarschijnlijk later ondersteund worden door acupunctuur.
Daarnaast is er nog iets met de Dai Mai energie. Maar daar moet ik nog eens naar vragen... Energie baan die van boven naar beneden loopt en schijnbaar bij mij vanaf mijn middel zwak wordt...

Ik denk ook: baat het niet dan schaadt het niet...
Succes ermee. Na woensdag meer.

Ik heb ook wel eens gelezen dat accupunctuur kan helpen bij het zwanger worden. Het schijnt dat als je niet in balans bent, je ook moeite kan hebben met zwanger worden.,

Groetjes Karin

hallo allemaal

ik ben 31 en bijna twee jaar bezig voor een wondertje
een jaar geleden heb ik een miskraam gehad met 6 weken,na een half jaar zijn we naar de dokter gegaan.
na een aantal test bij hem zijn we doorverwezen.
in het ziekenhuis zijn we weer opnieuw op alles getest met als resultaat dat we gezond zijn en gewoon normaal zwanger kunnen worden
we hebben 50 procent kans op een gewone zwangerschap, met een uiu behandeling zou dat maar met 2 procent verhogen.
dus kregen we mee opnieuw beginnen, zijn we niet binnen het jaar zwanger dan moet ik terug komen en kunnen we als nog met uiu beginnen

Hallo,

Ik ben hier nieuw en lees al een tijdje mee en wil me ook graag voorstellen.
Ik ben Rosie26 ben 26 jaar en 18 maanden bezig voor ons eerste kindje. Ik zit al in de medische molen en ben al bezig met iui 3. Ik heb een kijkoperatie gehad in jan 2009 die was goed, toen werd er later toch geconcludeerd dat ik toch wat in mijn baarmoederholte had zitten. een klein poliepje. Die is gelukkig verwijderd in nov 2009 maar mijn baarmoederholte blijft toch wat wolkerig zoals hun dat noemen. dat wil zeggen dat na mijn ong. het daar toch allemaal blijft kleven en hangen, wat opzich niet in de weg staat om zwanger te worden volgens de gyn. Ik moet zeggen had er het heel moeilijk mee dat het steeds niet lukte, nu eindelijk ben ik weer positief en hoop ik dat deze eindelijk lukt. heb nog veel meer te vragen maar dat komt wel.

Groetjes,
Rosie26

hey meiden,

welkom hier...!
sterkte met alle onderzoeken en behandelingen, en we hopen meer van juullie te horen!

grtjs sparkle

Terug
Bovenaan