Voorstel rondje?

Hallo allemaal,
Ik ben Ano, 36 jaar en een jaar bezig voor mijn 1e kindje. Mijn man heeft uit een eerdere relatie een zoon, en nu wij samen nog. Vandaag voor het eerst groen licht gehad voor de gynacoloog, dus vingers xxxx. Ik heb goede hoop dat er nu iets gaat gebeuren en hopelijk zelfs een zwangerschap.
Fijn om herkenbare gevoelens te lezen op deze site. En niet alleen kommer en kwl, maar ook positieve zaken. + fijn dat ik deze site gevonden heb.
gr.Ano

Ik ben Krissy, 31 jaar en inmiddels 3 jaar bezig voor ons eerste kindje.
Wij (vooral ik) zijn volledig dubbel en dwars door de MM gegaan en uiteindelijk is er niets gevonden.
Nu 6 x IUI onder hormoonstimulatie verder, staan we vlak voor de start van de eerste IVF poging. Koelkast vol ampullen en flesjes...
Ik heb er bijna (ik zeg ook echt bijna) zin in omdat nieuwe poging nieuwe kansen geeft...
Daarnaast loopt ik sinds vorige maand bij een therapeut in de Chinesegeneeswijze. Die heeft verassend genoeg een diagnose kunnen stellen die ook door een shiatsu therapeut al eerder is gesteld...
Over het algemeen hebben wij een zeer positieve instelling en gaan we er vooralsnog vanuit dat wij ook binnenkort een keer namen mogen gaan bedenken...
Groetjes!

Hey Meiden,

Ik ben Karin, 31 jaar oud. Dochtertje van 2,5 jaar en inmiddels een jaar op weg voor een 2e kindje. Van ons dochtertje was ik binnen twee maand zwanger. Gisteren heb ik een kijkoperatie gehad maar daar is niets uitgekomen. Alles is goed. Over 6 weken weer een nacontrole. Dan horen we meer. Ik vind het niet erg dat het nog zes wekend duurt, eerst maar eens helemaal opnieuw opstarten na de kijkoperatie.

Krissy, ik ben heel benieuwd wat de diagnos is bij jou van de chinese en de shiatsu therapeut??

Groetjes Karin

Mijn gedachte Karin :) Ik ben ook wel benieuwd wat de diagnose is. Ga zelf 24 februari naar een alternatieve therapeut. Je hoort wel eens dat je een 'blokkade' kunt hebben dus wie weet. Baat het niet, het schaadt ook niet.

Groet,
Julia

Hoi Karin,

Onze kleine meid is ook alweer dik 2.5 en we zijn ook inmiddels weer een jaar verder (vorig jaar carnaval;-). Het is wel duidelijk dat niks te plannen valt. Moet zeggen dat ik het nog niet zwanger zijn nog niet als zwaar ervaar maar ik vind het meer lastig dat er misschien ooit (hoop ik) zo'n leeftijdsverschil gaat ontstaan........ Maandag krijgen we meer te horen!

hoi, ik ben fioon, 33, mama van lars van 3 en al 1.5 jaar aan de klus voor een brusje. lars heeft ook bijna 2 jaar op zich laten wachten, dus voorlopig nog geen mmm. weet zoiezo niet of ik dat wel wil, heb tenslotte al een gezonde zoon

Terug
Bovenaan