voorstel topic!?!?!

A

Anoniem

Guest
omdat er nu allemaal verschillende maanden mama's bij elkaar zijn misschien leuk een voorstel topic??

ik zal wel beginnen:

Ik ben Pascale, ben net 20 jaar geworden
Ik woon samen met mijn vriend in Langbroek met hond en kat

Ons zoontje is 5 december geboren uiteindelijk via een spoedkeizersnee en hij heet ryan. bij zijn geboorte woog hij 4016 gram en was 54 cm lang.

Mijn hobby's zijn: mn hond, computeren, pspen.

Per 1 maart ga ik als schoonmaakster beginnen in een hotel voor 3 ochtenden in de week. waarschijnlijk ga ik in de loop van het jaar gastouder worden maar hier zijn we(gastouderbureau en ik) nog mee bezig. eigenlijk ben ik secretaresse maar dit werk zie ik nu even niet zitten.

Wie volgt??

Liefs Pascale

Goed idee!

Want zie nu allemaal namen die ik niet ken.

Ik ben 21 december moeder geworden van Renske Feline. Na een periode van niets mogen doen ivm een te hoge bleoddruk was het fijn dat ze 8 dagen eerder kwam dan de bedoeling was.
Ik woon in Leiden samen met mijn vriend (ja we zijn niet getrouwd en leven volgens een aantal familie leden in zonden....en dan nu ook nog een kindje) en werk in de uitzendbranche.
We hebben ook een lieve hond.

Renske woog bij haar geboorte 3120 gram bij 51 cm. Nu is ze 7 weken en weegt 3600 gram. Ze is een fijn meisje en heeft nog steeds geen babyvet maar dat zal vanzelf wel komen.

Hoi!

Ik ben Simone, 32 jaar oud, woon samen met mijn vriend en we hebben 2 kinderen; Amy (12-10-2005) en Finn (21-11-2007).
Ik woon in Rotterdam en werk 3 dgn per week als secretaresse in een ziekenhuis. Momenteel heb ik nog verlof, maar volgende maand ga ik weer beginnen.

groetjes,
Simone

Hey hey

Ik ben Elly en woon in het van het land samen met, hond, kat, man, en kippen.
Onze nieuwste bewoonster is onze dochter Marit. Zij is geboren op 16-12-07 met een keizersnede. Een gewicht van 3450 gram en 50 cm lang. Ze krijgt bv.
Ik werk in de zorg en daar begin ik volgende maand weer (16 uren)

Hoi!

Ik ben Mandarijn, 29 jaar,  half oktober is onze dochter Mandarijntje geboren. Ik vind het heel fijn om af en toe wat advies van het forum te halen en soms een vraag te stellen.

Hopelijk vinden jullie het geen probleem dat ik het, lekker anoniem,  bij nick-namen houd!

groetjes!

Ik vond ook al ineens die onbekende namen verwarrend dus dit voorstellen is een heel goed idee!!

Ik ben Annelies, 23 Jaar, kom uit Apeldoorn, daar woon ik samen met mijn man Henk en dochter Shenaya! Shenaya is geboren op 2 December en woog 2740Gram en was 45 Cm lang. Ze kwam 3 weken en 1 dag te vroeg op deze wereld!!

Verder werk ik in de Horeca voor minimaal 25 uur, het loopt altijd uit in dit beroep :)
Ga vanaf 4 Maart in de avonduren en weekenden mijn werk weer oppakken.

Hobbies heb ik niet echt.. Ik schrijf veel op internet en in een boek, verder tv kijken en veel met vrienden afspreken :)

Hoi,

Ik ben Tessa 24 jaar. Mijn zoon Dani is geborgen op 17/11/07 en woog 3020 gram,
Verder kom ik uit het westlan en woon samen met mijn vrien en twee katten en nu natuurlijk onze zoon.
Ik werk 3 dagen in de week en doe een soort administratie voor de rechtbank.

Vrijdag ga ik weer beginnen, dus zal ik dan wel weer wat minder tijd hebben om achter mijn computer te zitten.

Groetjes, Tessa

Terug
Bovenaan