voorstel topic!?!?!

hoi

Ik ben wendy uit etten-leur ben 25 jaar en mama van twee kindjes denise (16-11-2005) en joey   van twee mnd oud nu (4-12-2007)en getrouwd met pablo.ga 15 uur werken twee hele dagen vanaf volgende week woensdag.gr wendy

Zal ik me ook maar even voorstellen dan?!?

Essie31 is het pseudoniem van:

Esther, 31 jaar (22-04 wordt ik 32), sinds 4,5 jaar getrouwd met Daniël (29), sinds 8-12-2007 moeder van Iris. Iris is ons eerste kindje en kwam 3 dagen te vroeg. Ze woog bij geboorte 3050 gr en was 53 cm.  Ik heb haar tot 4 weken BV kunnen geven en ben daarna overgestapt op de fles omdat ik PPD (postnatale depressie) heb en daar medicijnen voor krijg.

Ik werk straks weer 40 uur per week voor Cisco Computersystemen in Amsterdam  waar ik verkoopmogelijkheden binnen europa naar accountmanagers stuur  (bij ons heet t Lead Management Analyst).

Daniël werkt ook 40 uur, in een winkel in Almere.

Als ik weer aan t werk ga, werk ik 3 dagen op kantoor in Amsterdam, 2 dagen vanuit huis. Daniël is standaard dinsdag vrij en neemt maandag extra vrij. Woensdags gaat Iris dan naar mijn schoonouders (geregistreerde gastouders) voor opvang.

Dat was t wel zo'n beetje...

Groet,
Esther

o en nog vergeten:

ik woon in Lelystad.... (net als Martine)

hihi

Erg leuk idee.

Ik ben Diana, 26 jaar
6 januari bevallen van een zoon Nickay, was uitgerekend op 31 december 2007 en daarom lees en reageer ik veel op dit forum.
Nickay was bij zijn geboorte 4230 gram en 54 cm.
Verder ben ik getrouwd en wonen in enschede.

Per 14 mei ga ik weer beginnen met werken.
Ik werk als administratie bij de marine.

xxx Diana

eyey

ik ben martine 23 jaar en kom uit lelystad.
ik ben sins 19-12-07 mamma van Sem Thomas
bij geboorte woog hij 3780 en 51 cmen ben ingeleid met 38.5 weken
omdat ik al harde buiken (voorweeen had) sins 24 weken.

ik ben danslerares in show street en musical dance 2 avonden in de week
normaal gesproken ben ik financieel adviseur in de binnendienst, maar op het moment ben ik werkeloos, was baan verloren toen ik zwanger werd. op dit momentgaik ook geen werk zoeken, maar 100% van sem genieten, dit heeft niet altijd gekunt door   PPD (postnatale depressie) maar met medicijnen gaat nu goed.

woon helaas bij mijn ouders omdatde vader van mijn kindje bleek vreemd te gaan, toenben ik vertrokken, thuis is wel heel gezellig met :: vader moeder zusje en haar zoon en mijn broertje::8 honden 9 katten konijnen cavia's ratten hamsters duiven kippen hanen en degeiten: gezellige drukte dus.

dat was het denkik wel  

xxx martine

Hallo medemama's

Nou, ik ben dus Annemarie, ben 31 jaar en wordt 19-4 32, dus haast net zo oud als Essie! Ik woon in Aalsmeer, samen met mijn man Sito en onze twee zoontjes.
Bor is in november drie geworden, en heeft op 14-12 een ontzettend lief broertje gekregen: Roef Jonas. Inmiddels is Roef alweer 8 weken en een hele zoete baby.

Mijn vrije tijd breng ik vooral graag met mijn gezinnetje door, maar zo af en toe is het ook tijd voor mijn grote hobby theatersporten. (een vorm van improvisatie toneel)
Op 26-2 moet ik weer aan t werk, helaas...
Ik werk met jongeren met een verstandelijke handicap, en dat is wel heel erg leuk!!
Dus eenmaal aan de slag zal ik het vast wel weer naar mijn zin hebben.
Groetjes!!

hoi hoi meiden

ik ben lucy net 28 geworden en woon samen met papa jeroen in nieuwegein we hebben op 21 oktober een mooi mannetje er bij gekregen genaamt sverre. hij kwam 2 weken te vroeg. hij woog 3190 en was 51 cm. sverre is morgen al weer 4 maanden en weegt 6120 en is 59.5cm echt een beer dus haahaah.

we hebben een hond tara waar we veel mee lopen. en ook nog een hamster henk.

papa is vrachtwagenchauffeur en werkt veel maar krijgt in maart 1 papa dag maar hij werkt nog wel echt veel. maar genieten doen we zeker.

ik werk 4 nachten in een benzienestation en het bevalt me prima ben weer begonnen. ben per 18 januari weer begonnen in het begin wel moeilijk maar nu gaat het supper.

nou doei doei lucy

Terug
Bovenaan