voorstel topic!?!?!

Ik ben sabine, 33 jaar (26-4 wordt ik 34).
Moeder van Koen (01-08-2005) en Maik (04-01-2008) hoor dus eigenlijk niet hier, maar ik was uitgerekend in december en heb  steeds met de uitgerekend in december moeders gebabbeld, dus ik blijf lekker hier.
Maik woog bij de geboorte 4180gram en was 53cm. Inmiddels is hij 5 weken en 3cm gegroeid. Hij weegt nu 5140. Hadden een lastige start (veel huilen)  Hij  blijkt een erg hongerige baby. krijgt inmiddels forte voeding en dat gaat al veel beter.
Ik ben 16 jaar samen met Sjoerd. Afgelopen jaar zijn we toch maar eens  getrouwd. (beter voor de kinderen)  
Woon in Arnhem met man, kinderen, hond en 3 katten.    
Werk bij OHRA verzekeringen als systeembeheerder. 31 maart moet ik weer aan de slag.
Mijn hobby is duiken, maar daar komt sinds de komst van de kids niet veel meer van.

hi

ik ben lia, 37 jaar oud, getrouwd en heb een zoon van bijna 4, Laurens, en dochter Fleur, geboren  op 5 november 2007, ze is 5 weken te vroeg geboren, mijn vliezen braken en ze kwam gewoon  en woog 2540 gram. Inmiddels weegt ze al over de 5 kilo. Mijn zoontje was wel gewoon op tijd en er is ook geen verklaring voor. Alles gaat gelukkig goed met haar, alleen moeten we wel haar leeftijd corrigeren mbt haar ontwikkeling. Ik moet 4 maart weer beginnen met werk, bij de sector kanton van de rechtbank. Ik werk 3 dagen en die dagen gaan straks beide kids naar de creche, todat Laurens naar school gaat.

groetjes,
lia

hoi ik heet sandra ben vandaag 29 jaar geworden ik woon samen met daniel onze dochter is op 20 oktober geboren een maand tevroeg ze woog bij haar geboorte 2635 gram en was 47 cm ze weegt nu 6500 gram en is 62 cm lang en wij komen uit schiedam
en ze is onze eerste kind

groetjes sandan

Ik ben Cathelijne, 29 jaar (in Mei 30...). Ik ben in 2005 getrouwd met Martin en 20 November is ons 1e kindje geboren.
Dewi woog bij haar geboorte 3195 en was 47 cm lang. Ze was precies met 38 weken geboren (de avond ervoor vroeg ik of ze wou komen, want 38 weken was wel een mooie tijd!)
We wonen in Nootdorp en gaan over ongeveer een half jaar verhuizen (500 meter verder op) naar een groter huis met meer kamers.
Ik ga dadelijk 3,5 dag werken en Dewi gaat dan 2 dagen naar het KDV. Martin werkt in een winkel en heeft de maandag vrij dus hij heeft dan ook een papadag.

groetjes Cathelijne

Hallo, ik ben Cindy. Ik ben 30 jaar en wordt 27 april 31. Ik ben
getrouwd met Frank, samen hebben we 2 dochters.
Sabine van 4, 15 april 2003 en Elise 08-01-08. Ik ben dus
eigelijk een januari mama. Maar was 27-12-2007 uitgerekend
en ben bij de dec. mama's blijven hangen. Veel gezelliger!
Wij wonen in Zuid-Scharwoude even boven Alkmaar.
Ik werk 24 uur in een supermarkt als hoofdcassiere.
En moet half maart weer aan het werk.

Liefs Cindy

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen:

Mijn naam is Marga en ik ben 29 jaar (31 augustus word ik 30).
Ik ben getrouwd met Roland en ik woon in Mill (dat ligt in noord-brabant).
Op 31 oktober 2007 (een week over tijd) ben ik bevallen van ons eerste kindje, een zoon Thim.
Hij was 3450 gram en 53 cm toen hij ter wereld kwam.
Hij weegt nu 5940 gram en is al 62 cm!
Heb wel een zware bevalling gehad, maar hij is  het allemaal waard! Ik zou het zo nog een keer doen....

Aanstaande dinsdag mag ik weer beginnen met werken. Ik ben notarieel medewerkster/secretaresse bij een groot notariskantoor in Nijmegen. Ik ga  3 dagen werken: Thim gaat 2 dagen naar de oma's en 1 dag heeft Roland papadag!

Ik ben de laatste tijd niet zoveel meer op het forum geweest , maar dat probeer ik nu een beetje beter bij te gaan houden.... nu er weer ritme in komt..... ha, ha.

Groetjes,
Marga

Hallo

ik ben 3.11.2007 moeder geworden van een zoon Jordi, hij is geboren met een keizersneden ( bleef hangen op 8cm, Jordi lag met gezicht om hoog en was ook nog te groot voor mij) bij geboorten 4035g en 52 cm.
Ik heb nog een dochter Laura geboren op 22.12.2005

Ik woon samen met mij partner Robert in Schoonhoven. Ik ben 27 jaar oud.
Ik komt uit Tsjechie en woon al 7 jaar in Nederland. Schrijven gaat nog niet zonder fauten, dus het wordt soms ff puzzelen voor jullie.

Ik werk nu niet en bijf lekker met mijn kindjes thuis. Wil wel over jaar of 2 beginnen met opleiding, dan kan ik in de zorg gaan werken.

Ik staa onder naam boontje ( zo hebben we Jordi genoemd toen die in de bik was)

groetjes

Ik ben Hilma, ben 30 jaar, en getrouwd met Meemme. We hebben nu 5 kinderen. Joël (07-04-2000), Hannah (07-07-2001), Boaz (19-02-2003), Mathé (11-06-2005) en Silas (22-12-2007).
Silas is 15 dagen te laat geboren, nog net voor de kerstdagen. Hij is een heerlijk lief en vrolijk kereltje, en doet het heel erg goed!
Ik ben heerlijk gewoon huisvrouw, maar dat moet ook wel met 5 kinderen in huis en een man die directeur is op een basisschool.
We wonen in het noorden van het land in een heel klein dorpje.
Hebben een heerlijk vrij huisje met een enorme tuin, waar de kinderen en wij ook enorm van genieten!

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan