Voorstellen

Is het misschien een leuk idee om een voorstelrondje toe doen, voor diegene die hier regelmatig komen of van plan zijn om te komen? Of is er al een onderwerp waar dat gedaan is?

Groetjes Vanessa
 
Hoi Vanessa,

Voor zover ik weet is er niet een speciaal onderwerp over voorstellen. Meestal als er een nieuw iemand op het forum bijkomt vertel ik even wie ik ben en wat de reden is dat ik hier schrijf enz.
Dus zal ik dat voor jou nu ook even doen.
Ik ben dus Dianne, ben 26 jaar en sinds feb. met de pil gestopt. Mijn cyclus lijkt nu regelmatig, 28 dagen. Hopelijk blijft dat zo. Of eigenlijk hoop ik niet natuurlijk. Ik heb 19 juni mijn nod (= niet ongesteldheids dag)
Lijkt me wel leuk om op vaderdag 20 juni erachter te komen dat we zwanger zijn! Duimen dus de 19e.

Zeg tot schrijfs en de groetjes Dianne
 
Dan zal ik mezelf ook even voorstellen.

Ik ben Vanessa, 25 jaar en stop over 9 dagen met de pil! Weet dus nog niet of mijn cyclus regelmatig is, laten we het hopen!! Iedereen heel veel succes!

Groeten, Vanessa
 
hallo allemaal

ik ben kim, ben 25 jr woon samen met jim (33) en we zijn nu 10 mnd bezig met een kindje te krijgen.
omdat ik endometriose heb (dan komt er tijdens de menstruatie bloed in je buikholte) loop ik al ruim 7 jr bij de gyn. omdat ik dus endo heb zijn we vanaf deze mnd goed in de gaten gehouden. kheb in 2 weken 3 echo's gehad om te kijken of ik mijn eitje groeide, en later of ik een eisprong had gehad. alles is goed en ei en zaad (haha klinkt zo dom) waren op het juiste moment op de juiste plaats!! kmoet nu nog wachten tot 21 juni.....pfff dat duurt dan nog lang zeg.... het bleek ook dat mijn eisprong op dag 18 of 19 was. dus we hobbyden net op het verkeerde moment denk ik.

succes iedereen en ik hou jullie wel op de hoogte, hopelijk snel met goed nieuws want door mijn endo (kheb 4 jaar medicijnen hiervoor geslikt waardoor ik niet ongi werd) kan de vruchtbaarheid afnemen zodat ik misschien helemaal in de medische molen terecht kom en dat wil ik liever nog niet...

tot snel en hobby ze..
groetjes kim
 
hoi ik zal me ook even voorstellen
ben diana en 35 jaar oud heb ook last van endo. ben er 11 jaar geleden aan geopereerd en werd daarna nog i keer
ongesteld en erna meteen zwanger omdat alles
natuurlijk schoon was van binnen
nu ben ik weer gestopt met de pil en
ben bang dat endo. weer gaat opspelen
want de pil onderdrukt dit namelijk
hoe vaker ik ongesteld ga worden hoe erger het wordt 19 juni is mijn nod dus
hopen maar groetjes en laten we elkaar op de hoogte houden x diana
 
Ik ben Tatjana en 29 jaar, mijn man wordt bijna 40. Wij hebben een zoon die 2 dagen na mijn man 3 wordt.

Wij gaan voor ons 2de kindje.

Mijn Mirena Spiraaltje is eind Januari eruit gehaald. Na 36 dagen werd ik ongi. En daarna een cycles van 23 a 24 dagen.

Ik leef van het moeder zijn. Ik kan niet wachten op de volgende.

Deze keer was ik 4 dagen te laat. Dus ik ga ermaar vanuit dat het volgende keer weer zo laat is en dan is mijn NOD op 6 Juli.

Liefs Tatjana
 
Hoi

ik ben Jeanette,37jr,twee kids,nieuwe partner,nieuwe kinderwens,hersteloperatie,zwangerschap in feb/MK eind maart.
Daarna,nu in de derde ronde VANDAAG NOD
(nog niets)cyclus van 25 dagen.

liefs Jeanette
 
Terug
Bovenaan