Voorstellen

Ik ben Ank en heb een forumverslaving hihihi.
Ik ben 24 jaar en mijn man is 27,we zijn iets meer als een jaar gelukkig getrouwd na 8 jaar samen te zijn met mijn jeugdliefde.
We wonen in Den Bosch waar we vorrig jaar een huis hebben gekocht.
We zijn sinds maart bezig voor ons eerste kindje. We hebben een grote kinderwens, het liefst zouden we 4 kinderen willen. Laten we eerst maar beginnen met de eerste. Begin morgen weer aan een nieuwe ronde.
 
Hallo Allemaal,
Ik ben Zoey, 36 jaar en mijn man is 39.
Eind maart ben ik gestopt met de pil.
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje.
Mijn 1e cyclus was 31 dagen , mijn 2e 35 dagen.
Op dit forum heb ik al heel wat info gevonden.( bedankt dames ! )
Groetjes Zoey

 
Hoi allemaal,

Ik ben Gea, 30 jaar en ruim een jaar getrouwd met mijn man die ook 30 is.
Ben in september gestopt met de pil. Het heeft een aantal maanden geduurd, maar mijn menstruatie is nu redelijk regelmatig, gemiddeld zo'n 29 dagen. En ik heb vorige maand ontdekt dat ik laat ovuleer.

Groetjes,

Gea
 
Hoi allemaal,
ik ben petra uit HIlversum en 29 jaar,mijn vriend (in augustus mijn man) is 37,wij wonen samen met hond en kat en hopelijk ook snel met een kleine erbij. wij zijn sinds nov.2003 gestopt met de pil en ik heb een cyclus van 22 dgn. woe moet ik naar de gyn. omdat de vorige ronde mijn ongi raar op gang kwam;normaal 5dgn ongi,nu maar 3 dagen weinig.morgen mijn nod en ik voel weinig dat het eraan komt;wel wat wat zwsch.versch. maar dat zegt weinig is al gebleken.
spannend!
gr. petra
 
Hoi allemaal,

Ik ben An uit België, 28 jaar en mijn dezelfde leefdtijd. ben vorige maand gestopt met de pil en nu 5 dagen overtijd ik duim voor iedereen dat het snel 'raak' is.

Groetjes,
 
Lieve dames,

Ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Bibi, 28 jaar oud en mijn lover is 30 (we zijn niet getrouwd). We zijn nu bijna 5jaar bij elkaar. Ik ben sinds januari gestopt met de pil en sinds april is mijn cyclus regelmatig (29-30dagen).

Mijn NOD is op 19 juni en als ik de 20st (dit is vaderdag) nog niet ongi ben geworden gaan we een CB test doen. Die brand al van verlangen in mijn nachtkastje. Tot nu toe heb ik alleen last van gevoelige tepels verder voel ik me erg okee.

Tot gauw,

Liefs Bibi
 
ik ben sandra, ik ben 21 jaar en getrouwd met paul 23 jaar we weten sinds een week dat ik zwanger ben dus eigenlijk hoor ik hier niet meer!!, maar ik blijf hier komen om jullie te steunen, heel veel succes allemaal heel veel liefs sandra
 
Hallo allemaal!

Ik ben Simone, 29 jaar oud en woon samen met mijn vriend en onze 2 katten. Ben in februari dit jaar gestopt met de pil en mijn cyclus schommelt tussen de 32 en 3 dagen. Mijn NOD is 13 juni (morgen!!!), dus dat wordt weer super spannend!
 
Terug
Bovenaan