Voorstellen

hallo ik ben tijger 24 jaar woon samen met mijn vriend en wij zijn sinds oktober bezig voor een kleintje.
ik heb in februari een miskraam gehad en nu had ik vorige week postitieve test en daarna heftige bloeding en weer negatief dus waarschijnlijk een hele vroege miskraam.
ik wens je veel succes en hoop dat ik je ergens mee kan helpen.
groetjes tijger
 
Hallo, ik ben Tina 27 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik ben sinds mei gestopt met de pil en had deze maand een cyclus van 26 dagen. Wij hopen net als jullie dat er gauw goed nieuws is. Volgende NOD is 2 juli....

Liefs Tina
 
Hallo Allemaal,

Ik ben Biaggi, 24 jaar en mijn vriend is 25 jaar. Ik ben in maart gestopt met de pil. We zijn "bezig" voor eerste. Ik zit nu in twijfel. Ik had afgelopen woensdag 9 juni mijn NOD maar tot nu toe geen ongi maar ook geen positieve zwangerschapstest. Wel al 2 negatieve Romed testen. Morgenvroeg ga ik testen met een CB. Hoop jullie dan meer (POSITIEF) nieuws te kunnen melden. Mijn eerste cyclus was 27 dagen en de tweede 29 dagen. Cliché = Ik hou jullie op de hoogte !!!

Toedels Biaggi
 
Hallo, Ik ben Vanessa (Vanessa1 hihihi) 22 jaar, en ik ben nu bijna een jaar getrouwd. Wij zijn sinds februari gestopt met de pil, en krijgen over 2,5 week de sleutel van ons nieuwe huis. Wij willen al zo'n 2 jaar kinderen, dus nu konden we eindelijk de pil laten staan. i.v.m. het nieuwe huis. Ik heb een cyclus van 28 tot 32 dagen, en op dit moment zit ik in spanning!! Ik zit namelijk nu op een cyclus van 56 dagen. Volgende week ga ik een afspraak maken voor een echo. Ik hoop dat ik je vragen kan beantwoorden, en dat we snel goed nieuws aan elkaar kunnen brengen.

Liefs Vanessa1
 
Misschien wel wat laat om me voor te stellen, maar ik ben gisteren niet op internet geweest.
Ik ben Joke, 29 jaar en sinds januari gestopt met de pil. Mijn man is 31 jaar en we zijn drie jaar geleden getrouwd. We gaan voor ons eerst kindje.
Groetjes Joke.
 
hallo dames
ik ben samie en ik ben 27 jaar en ik ben in novemeber 2003 gestopt met de pil.
ik woon samen met mijn partner en we hebben een kat.
we hopen dat we snel een keer zwanger worden en dat we dan z,n lief klein hummeltje kunnen vertroetelen.
groetjes en veel succes met zwanger worden.
veel liefs samie
 
Terug
Bovenaan