Voorstellen

Hallo
ik ben lisette 34 jaar oud .Ik heb 2 kindjes milton mijn zoon is  van 23-09-2005 dus die word binnenkort alweer 3 en dan mijn dochter shanice is van 08-02-2008 dus die is ook alweer bijna een half jaar oud. Heel toevallig ben ik komende zaterdag 9 jaar met mijn vriend.ik ben full time huismoeder en daar geniet ik van
groetjes lisette

Hoi,

Ik ben Angelique 25 jaar getrouwd met Arjan 31 jaar.
We hebben nu 2 lieve kids Melanie van 4-11-2004 en Lars 6-3-2008.
Ik ben full-time huismoeder en Arjan vrachtwagen chauffeur (nationaal)

Gr Lique

Hallo Ik ben Mina   ben 31 jaar heb een zoontje van bijna 4jaar en een dochtertje van 4 maanden.
Ik kom van het april forum.
Roxsenn is geboren op 6 april.
Ik vind het wel leuk dat we hier verder gaan want vond ons forum erg rustig worden!!!

Groetjes Dessie (nickname)

Hoi,

Ik ben Myrna, ik ben 34 jaar en ik woon in Brabant. Ik woon samen met mijn vriend Richard  en we hebben samen twee prachtige dochters, Isis (bijna twee) en Nika (14 weken).
Ik werk 27 uur per week op kantoor, sterker nog: morgen is mijn eerste werkdag na mijn verlof! Gelukkig heb ik de eerste twee maanden nog een middagje ouderschapsverlof.

Ik ben ook actief op het (super gezellige!) zomer 2006 forum.

Groetjes,
Myrna mv Isis (05-09-2006)  en Nika (24-04-2008)

Hoi,

Ik ben Anne, 30 jaar en woon in Limburg, vlakbij Roermond. Ben twee jaar geleden getrouwd en nu mama van een wolk van een dochter, Lara.

Ik ben leerkracht en werk op een basisschool en geef les aan groep 3. Ik heb na mijn zwangerschapsverlof, volledig ouderschapsverlof opgenomen. Dit sloot precies aan aan de zomervakantie. Ik ben dus in de luxe positie dat ik pas na de zomervakantie hoef te gaan werken. Lara is dan bijna 6 maanden. Heerlijk dus en ik heb er ook echt van genoten.
Toch heb ik ook wel weer veel zin om te gaan werken ook al zal het in het begin best tegenvallen.

Groetjes Anne

Hoi meiden,

Ik ben Elise, 26 jaar en sinds 20 februari 2008 de trotse moeder van Anne-Sophie.
Ik ben getrouwd en werk als leerkracht in het basisonderwijs (groep 4)
Wij wonen op de Veluwe.

Groetjes Elise

Hallo mama's,

Het van 0 tot  1 forum .... pffffffffffffffffff wat gaat het toch hard!!!
Hier een maart mama Marijke moeder  van Noa.

Ze is intussen alweer 4 maanden en een week!

Noa woog toen ze geboren werd 4060 gram en  vorige week donderdag  7875 gram.
Ze was toen 64 cm dus een aardig grote meid hihi.

Leuk om hier verder te kletsen!

Groetjes Marijke

Terug
Bovenaan