Voorstellen

Hallo,

Mijn naam is Chantal maar op het forum heb ik ingeschreven onder talke (zo noemt mijn man me altijd). Ik ben 35 jaar mijn man 37, ik werk als secretaresse 4 dagen per week en mijn man is frezer.

Onze dochter Madée is geboren op 4 januari ik was uitgerekend op 11 januari ze is nu dus bijna 7 mnd, en wat kan ze ons laten lachen!

oo ja we wonen in het zuiden des lands: Maastricht.

groetjes
talke

Hallo allemaal

Ik ben melanie en ben 35 jaar. Ik woon in Perth (Australie) met mijn man en drie kinderen. Tara (6) , Dewi (3) en Brody (4 maanden)

Onze kinderen worden tweetalig opgevoed en spreken dus zowel nederlands als australisch.

Ik geef nog steeds borstvoeding en ben van plan om dat zeker tot 6 maanden te blijven doen.

gr

Melanie

Hallo,

Ik ben Danielle, 28 jaar getrouwd met Bart (29)  en mama van 2 kindjes. Tijn is onze oudste, geboren op 26 september 2006  , precies op onze eerste trouwdag. Bente is de jongste, geboren op 13 maart 2008.
We wonen in Isselburg (net over de grens in Duitsland) maar werken wel beide in Nederland. Ik werk op het moment op een naschoolse opvang, maar waarschijnlijk vanaf 1 september op een babygroep.

Groetjes Danielle

Hoi,

Ik ben Karlien, 27 jaar en alweer 4 jaar getrouwd. Precies een half jaar geleden, op 1 februari, ben ik bevallen van een dochter Doreen.
Ik woon in Noord West Overijssel.
Groetjes,
Karlien

Hey jullie!

Ik ben Annelies, 26 jaar en 6 maanden mama van Mirte. Ben al 8 jaar samen met René en we wonen in 'n dorp vlak boven Roermond. Ik werk 20 uur per week in 'n zwembad en René werkt als operatiekamer-assistent.

Groetjes,
Annelies.

Hoi,

Ik ben van het maart-forum.

Ik ben 37 jaar en mijn man is 36 jaar.
Wij zijn al bijna 15 jaar samen, waarvan bijna 5 getrouwd.
We hebben een dochtertje van 4 (Manon) en een zoontje van 19 maart (Robin).

Robin is een flinke kerel, woog bij de geboorte 4240 gram en weegt nu ong. 7600 gram.
Een heel verschil met Manon, die woog bij de geboorte 2980 gram.

Groetjes,
LasVegas

Hai dames,

Ik ben Anouk en ik ben 29 jaar oud. Tijn is op 15-02-08 geboren. Hij is mijn eerste kindje.
Ik ben vorig jaar getrouwd met Dirk en wij wonen in Eindhoven.

groetjes Anouk

Terug
Bovenaan