Voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben nu nog de eerste oktober mama, hopelijk volgen er snel meer. Na 2 vage testen gister (waarvan een zei ''niet zwanger'') vandaag toch een positieve test gedaan. De uitgerekende datum zal 5okt 2011 zijn.

Nu even iets over de aanstaande papa & mama. Ik ben 22 jaar, en woon samen met mijn vriend (24). Eind november hebben we de pil het huis uit geschopt en zijn tot onze verbazing al snel zwanger.

We zijn er ontzettend blij mee :)

Groetjes

Gefeliciteerd Crazychaz!!! leuk de eerste oktober mama.... ik zit bij de september mama's sinds een maandje ;-) erg leuk... geniet ervan en hopelijk volgen er snel meer.....

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik ben zwanger van mijn 4de kindje. Ik denk zelf dat ik op de grens van eind september/ begin oktober lig, dus ik lees alvast mee met de september mama's.
Heb je last van misselijkheid?

Hoi hoi,

@ channie, ik ben zelf eind nov gestopt met de pil, was in de 2e maand al zwanger. Hopelijk jij ook snel. spannend :)

@ baby09, ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben snachts misselijk, overdag alleen erg moe. Verder heb ik nog nergens last van.

Hoii Crazychaz,

Gefeliciteerd!!

Hier ben ik dan! De 2e oktober mama hihiii
Ik heb gister een test gedaan en die was positief !!
De uitgerekende datum zal zijn 11 oktober.

Ik ben 29 en mijn vriend is 37.
Het is erg snel gelukt en nu hopen we natuurlijk dat alles goed mag blijven gaan!!

pfff spannend hoor!

Terug
Bovenaan