Voorstellen

Hallo dames,

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap.
Ik ben moeder (30jr) van 2 zoons van 3 en 4 jaar.
Na een miskraam in Oktober 2010 ben ik nu opnieuw zwanger en uitgerekend op 16 okt 2011.
Ik durf nog niet heel blij te zijn.
Hopelijk zijn de onzekere weken voor iedereen snel voorbij.
Ik probeer me op het positieve te richten, zo ook op dit gezellige forum.

Groetjes

hallo allemaal,

gefeliciteerd mat jullie zwagerschap.

ik ehb op zaterdag 12 feb een test gedaan en ja hoor ZWANGER!!!! niet verwacht dat het zo snel zou gaan!
November gestopt met de pil verder veel stress gehad en lang aan de prikpil geweest.
14 feb echo gehad om te kijken of het nou meer als 8 weken was of 4? Jammer genoeg 4.
Maar niet minder blij.

24 maart volgende echo en intake spannend.

Nu sins vrijdag iets helder rood bloedverlies en zaterdag iets donkerder en maandag alleen nog iets donker/oud bloed bij de urine.
Vk gebeld en kunnen niets doen of zeggen mag maandag komen voor een echo en dan zien we verder.
Ik blijf onzeker elke keer als ik naar de wc ga denk ik en nu??? Hoeveel bloed zou er te zien zijn?
Dit geeft veel stress.

Maar hier op het forum lees je ook positieve dingen dat het goed kan zijn dus hoop het maar en we wachten maandag maar af!

maar de onzekerheid blijft.

verder veel misselijk alsof ik elk moment kan overgeven. gelukkig hoef ik niet over te geven.
We wachten af en meer als dat kun je niet doen.

gelukkig nog wel iets positiefs om naar uit te kijken ga vanmiddag in odnertrouw en 24 juni gaan we trouwen.

groetjes

Terug
Bovenaan