Voorstellen

Gefeliciteerd allemaal, en joepie! Ik ben ook zwanger!!!! Volgens de test hier op de site ben ik 8 oktober uitgerekend. Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts, daar kon ik wat info ophalen. Ik heb de laatste dagen helaas wel wat licht bloedverlies gehad. Maak me nu dus wel erg zorgen en kan ook niet meer zo heel blij meer zijn... Hopelijk valt het allemaal mee en kan de huisarts me morgen meer uitsluitsel geven. Hebben jullie ervaring met dat bloedverlies?
Groetjes!

@Baby09, ik heb 10feb mn eerste afspraak bij de VK, volgens mij maken ze dan nog geen echo.

@ Dani35, fijn dat het toch gelukt is nu. geniet van je zwangerschap.

@juztice, Ik moet ook vaak plassen, drink ook wat vaker dan normaal. Heb heel af en toe een klein beetje kramp, maar dat valt allemaal wel mee.

@Ikenkleintje, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat vervelend dat je bloedverlies hebt, hopelijk kan de HA je morgen gerust stellen.

hallo allemaal, Ik ga me ook bij jullie voegen 2 dagen voor NOD een flinke positieve test in handen vandaag!!
helemaal in de wolken!!
12 oktober ben ik uitgerekend.

van harte gefeliciteerd!ik zit op zwanger worden forum! ik ben al wel een oktober mama alleen van 2008 ;-) en mijn dochter is geboren op 5 oktober dus een mooie datum hoor ....
geniet ervan, ik hoop dat ik nog een keer een oktober mama mag worden zou leuk zijn!
liefs

Joepie joepie joepie!!!

Ik kan het nog steeds niet geloven, maar ik wordt mama!! Vorig jaar Februari gestopt met de pil en nu Zwanger!!! Kan het wel van de daken schreeuwen!! Iedereen gefeliciteerd!!

Liefs Bernice

Ik ben dus naar de dokter geweest gisteren, volgens haar hoeft die bloeding niets te betekenen. Waarom wordt ik er toch niet geruster op? Zucht... Vind het moeilijk om nu blij te zijn. iedere keer als ik naar de wc ga houd ik mn hart vast. Zijn jullie ook zo angstig?

Terug
Bovenaan