Voorstellen

hallo allemaal,

allemaal van harte gefeliciteerd, wat een geweldig gevoel he om zwanger te zijn... ik hoor bij de september mama's w.s moet nog even mijn termijnecho afwachten, maar ws wordt het eind september.. geniet ervan allemaal!

@ Juztice,
Jij ook gefeliciteerd!!

Zo leuk om op dit forum er openlijk met jullie over te praten! Zo kan je toch nog je blijdschap delen!
Hebben jullie al last van zwangerschapkwaaltjes?

Liefs Bernice

Ik ,lig nu voor de tweede dag ziek op bed...
Ben een migrainepatient en heb een flinke aanval. Ivm mijn zwangerschap mag ik mijn medicijnen niet meer slikken. Huisarts gister gesproken en advies is wachten tot het over is....
Had gehoopt minder- geen migraine te hebben tijdens mijn zwangerschap, maar het begin doet andres vermoeden..... Verder erg misselijk.....

Bedankt voor jullie lieve reacties! Volgens mij is het bloeden gestopt! (fingers crossed) Toch blijft het spannend, hihi! Zijn jullie ook heel internet aan het afspeuren naar info en zwangerebuikenfoto's? ;-) Op youtube heb je mooie filmpjes, als je bijv. zwanger intypt krijgt je van allerlei moois te zien, Bijvoorbeeld de groei van je kindje. Super he! Hebben jullie nog handige/leuke website tips?
Groetjes maar weer!

Hoi,

Gefeliciteerd allemaal! Hier nog een oktober mama.
De uitgerekende datum zal 8 oktober zijn en het is ons tweede kindje.

Echt super leuk, maar ook erg spannend!

groetjes!

Hoi Sassa81,

Gefeliciteerd!!!!
Het is echt spannend allemaal!
Ik ben zelf zwanger van mijn 1e kindje en kan niet wachten tot de eerste spannende weken voorbij zijn.

groetjes

Gefeliciteerd allemaal!!
Ik ben in oktober gestopt met de pil, en nu 6 weken zwanger. Uitgerekende datum 3 oktober..
Aankomende dinsdag intake gesprek bij vk. En 17 maart mijn eerste echo. Erg spannend allemaal.

Hoi dames,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap !

Ik ben ook Zwanger ! Ben al moeder van een zoon van 1,5 jaar oud en was in augustus 2010 gestopt met de pil om voor een tweede te gaan. Volgens de calculator zal 17 oktober de uitgerekende datum zijn. Ik ben trouwens 31 jaar oud en kom uit Limburg.

Liefs Boefke

Terug
Bovenaan