Voorstellen

Hoi Louise, gefeliciteerd! Leuk en zeker spannend. Hoe voel jij je? Is het voor jouw ook de 1e?
Ik heb in juni een miskraam gehad. Ik ben best onzeker en soms bang dat het weer mis kan gaan. Met 6,5 week een goede echo gehad waarop een kloppend hartje was te zien. Volgende week woensdag de 10 weken echo, ben blij als het zover is!!
 
Jij ook gefeliciteerd! Ik voel me steeds beter in het begin veel misselijk geweest en gespuugd maar nu de 13de week in merk ik dat het spugen terug neemt. Gelukkig! En hoe voel jij je?
Ik kan me goed voor stellen dat je heel onzeker bent vooral als het is mis gegaan in juni. hoeveel weken was je toen?
ben benieuwd hoe je echo is gegaan met 10 weken! is leuk om te zien hé! En heb je het hartje ook horen kloppen? Dat vond ik een heel bijzonder moment. dit is ook mijn 1e kindje. Wanneer mag je weer komen bij de verloskundige? Ik moet 20 november weer.
 
Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap!!
Ik ben uitgerekend op 21 mei, eerste kindje... Spannend :) Gister de 4de echo gehad en wat groeit "het" hard, ik vind het erg bijzonder dat je het dan op de echo zo ziet bewegen en dat het in mij groeit maar je er nog niets van kan voelen, blijft een wonder!
Een miskraam, pfoeh verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat je daardoor onzekerder bent. Ik moet zeggen dat ik het zelf al had. Vooral in het hele begin, wist bij 6 weken al dat ik zwanger was. Maar moet zeggen door de echo's en de bevestiging dat het goed gaat, zakt de onzekerheid wel weg.
Leuk om zo ervaringen met elkaar te delen,
Groetjes
 
Iedereen gefeliciteerd!

Ben ook in mei uitgerekend en wel op de 9de.
nu dus 15 weken en ook mijn 1ste kindje.
Best spannend allemaal.
Ik wist bij 3,5 week dat ik zwanger was. Ik had een hele korte cyclus en wel in de 2de ronde. Sta er nog versteld van. Al die verhalen over als je over de 30 bent duurt het minstens 6 maanden. Het hoeft dus niet zo te zijn.
Nog geen leven gevoeld, maar zou ook wel vroeg zijn. Wel leven gezien en daar dol blij mee!
Voel me sinds vorige week een stuk beter en veeeeel minder misselijk. Wel nog heel moe.

@Bianca0903 Lijkt me best wel eng een miskraam. Hoe ver was je als ik vragen mag?
Hoe was je 10 weken echo en hoe voel jij je?
 
Beste allemaal,

allemaal in mei uitgerekend! Iedereen gefeliciteerd!

Ik ben ook zwanger van de eerste en op 25 mei uitgerekend!
Twee dagen voor de verwachte menstruatie was mijn zwangerschapstest positief. Bijzonder moment en sindsdien zitten mijn vriend en ik op een grote, roze wolk. Inmiddels zijn alle kwaaltjes bijna verdwenen. Helaas kan je 'aan de buitenkant' nog niet zien dan ik zwanger ben. Bij jullie al wel?

Groetjes,
Mara
 
Gefeliciteerd iedereen! Hier ook mei, en wel de 9e. Eerste kindje:) Bij mij zie je het een beetje nu, maar eigenlijk alleen als ik wat straks aan heb. De roze wolk moet nog wat komen geloof ik hier, nog te veel met andere dingen bezig:)
 
Terug
Bovenaan