Voorstellen

He, leuk dat er al meer meiden gereageerd hebben:)
De miskraam was een nare ervaring, waardoor de eerste weken van deze zwangerschap heel onzeker voelde. Maar deze zwangerschap maakt zoveel goed!
Ik voel mij goed, alleen nog een beetje vermoeid maar ook dat wordt nu al wat minder. Afgelopen dinsdag hebben wij voor het eerst het hartje gehoord. Zo'n bijzonder moment!! Voel mij nu een stuk zekerder en boven mijn schaambotje begint al een heel klein bolletje te ontstaan, voor de buitenwereld nog niet zichtbaar.
Willen jullie weten wat het gaat worden??
 
Ik gooi er nog even een vraagje bij: zijn jullie al aangekomen? In de eerste 2-3 maanden ben ik 6 kilo afgevallen. Toen was t een tijdje stabiel, maar afgelopen week ben ik toch 1 kilo aangekomen. M'n buik is nu trouwens door mensen die het nog niet weten ook niet meer te missen. Maar als ik in de komende 5 maanden nog al die (gemiddeld 15?) kiloos aan ga komen, wil ik niet weten wat dat met striae doet:s:p
 
Hallo!
Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap :) Ik ben op 31 mei uitgerekend van ons 2de kindje. We hebben al een dochter, Fleur. Kijk erg uit naar onze 20 weken echo. Die hebben we begin januari. Wij willen dan zeker weten wat het gaat worden. Ben gewoon nieuwsgierig en heeft ook praktische voordelen.
Ik heb al een behoorlijke buik maar die groeit natuurlijk wat makkelijker na de eerste zwangerschap. Ik weet nog dat het vorige keer veel langer duurde voordat er wat te zien was.
 
Wij willen ook graag weten wat het wordt. 5 januari hebben wij de 20 weken echo, spannend!! Ik denk zelf dat het een jongetje wordt, weet niet waarom maar dat is gewoon een gevoel. Ik begin een klein buikje te krijgen, maar nog niet veel aangekomen. Krijg wel steeds meer rondere vormen. Leuk Merel, dan zijn wij ongeveer even ver. Ik ben 28 mei uitgerekend.
 
Wat leuk allemaal! wij hebben 30 december de 20 weken echo en willen ook graag weten wat het wordt!
ben erg nieuwsgierig hebben jullie al een idee of gevoel wat het wordt?
in het begin had ik ook sterk het vermoeden van een jongen maar nu weet ik het echt niet meer.
ben benieuwd vindt het allemaal wel spannend!
 
Zometeen 20 weken echo, benieuwd of t allemaal goed is. En ik denk een jongen, daar ga ik gewoon vanuit op de een of andere manier. Maar goed, vanmiddag weet ik of t klopt:)
 
Spannend Renee de 20 weken echo. Benieuwd hoe het is geweest en wat het gaat worden..
Ik denk dat ik een jongen krijg, maar twijfel soms ook wel. Haha, ik weet het gewoon niet!
 
Terug
Bovenaan