Voorstelronde

Hoi!

Misschien al wel bekend bij sommigen maar toch.....

Ben Roseliek, ook wel Roos, 23 jaar en woon samen met Hans (34) en poes Flugel.
We zijn in de eerste ronde voor ons eerste kindje, nod is rond 2 april...
Hobby's zijn boten, boten en nog meer boten, we zijn echte waterratten.
Helaas op dit moment werkloos dus druk met solliciteren en veel internetten tegen de verveling.

Nou verder heb ik niet zo veel te melden over mezelf maar als jullie wat willen weten; vraag maar raak!

Veel suc6 allemaal met zwanger worden!

Groetjes Roseliek

hallo roseliek, eigenlijk mag ik dus nog niet op dit forum want ik ben nog steeds niet gestopt met de pil.
maar ik vond jou reactie op mijn laatste onderwerp zo leuk.
en weet je wat nog toevalliger is, onze mannen zijn evenoud, maar ze heten ook allebei hans hahahaha
daar kwam ik dus net achter.
ik hoop dat het binnenkort zo is dat ik kan stoppen, maar dat werk wil gewoon niet opschieten en omdat wij vrij hoge maandlasten hebben, zal ik toch wel een beetje moeten blijven werken voor het eten enz.

nou heel veel groetjes,

fiepke

hallo!

Ik ben Esther, 23 jaar. Vorig jaar maart zijn we gestopt met de pil.
mijn vriend (29) en ik zijn nu 3 jaar bij elkaar. inmiddels wonen we 4 weken in spanje, heerlijk!

Ik ben een tijdje geleden ook veel op dit forum geweest, en nu sinds eergisteren weer verslaafd! neeeee! hahahaha.

mijn cyclus ligt nu rond de 33 dagen (denk ik) dus zondag is mn nod.

nou, iedereen zoizo heeeeeel veel succes en plezier met klussen.
groetjes es

hallo allemaal,

Leuk idee van Benthe!
Ik ben kitty 28 jaar en in november gestopt met de pil.
Ik ben niet ongi geworden, maar kwam er wel in februari achter dat ik zwanger was.
Helaas een miskraam gehad nu twee weken geleden.
Dus  mijn man (cas) en ik gaan weer opnieuw klussen.
Ik vind het erg fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die een onregelmatige cyclus heeft en dat er meer mensen onzeker zijn, en gek worden van het wachten.

Nou gezellige mensen veel vruchtbaars voor iedereen toe gewenst....
liefs kitty

Hoi allemaal,
Echt een leuk idee, het gaat allemaal zo snel met die berichtjes. Het is leuk om te
weten wie wie een beetje is.

Ik ben Melanie (31) en Marcel(34) en ik zijn bezig voor ons 2e kindje.
Wij hebben al een zoon van 19 maanden (Quinten).
Ik heb nog geen idee wat mijn cyclus is. Ik wacht op dit moment op mijn ongi want ik
heb zondag de laatste pil van de strip opgemaakt.
In december 2005 waren we ook al bezig en toen had ik een cyclus direct van 28dgn.
Helaas moesten we even stoppen om medische redenen. Het mag nu wel weer alleen
dan onder strenge begeleiding. Nou dat vind ik helemaal ok!!
Ik wens iedereen heel veel klusplezier en succes!!!
Groetjes en liefs Melanie

hallo iedereen,

ik ben mayoQ (ook marjolein dus). ik ben bijna 27 en 3 jan gestopt met de pil. ondertussen zit ik nog steeds in ronde 2 eerste kindje.
die duurt nu al 44 dagen en ik vrees dat ik echt een hele lange cyclus heb. heel erg balen. wat dat betreft heb ik veel aan het forum lekker kletsen en het is zo herkenbaar...

nou ik ben juf..... ik ben getrouwd met marc.
hobby`s: lezen, uitgaan, lekker eten, met vrienden iets leuks doen, tekenen/schilderen
mijn 2 poezen en lekker op vakantie gaan

iedereen veel succes moge er vruchtbare tijden aanbreken

groetjes mayoQ

Hoi allemaal,

Nou, ik zal me dan ook maar even voorstellen he!

Ik ben 30 jaar, al twee zoontjes van 4 en bijna 2 jaar. We zijn nu aan het proberen zwanger te worden van ons derde kindje. Ik zit net op dit forum en ik vind het hartstikke leuk. Ook bij het zwanger raken van een derde kindje vraag je je nog best het een en ander af. Bovendien is het leuk om contact te hebben met vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. We zitten nu in de 2e ronde. We hebben flink geklust en hopen 5 maart meer te weten! Bij mijn 2 zoontjes was ik binnen drie maanden zwanger... dus nu maar hopen dat dat nu weer zo is.

Ik wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden en hopelijk zien we elkaar binnenkort ook weer terug op het Forum Zwanger ZIJN!

Doei,
Heitje

Hoi Caro!

Wow, jullie achtste kindje?!?

Geweldig, dat hoor je toch niet vaak meer!

Succes,
Heitje

Terug
Bovenaan