Voorstelronde

Hallo allemaal

Ik ben cee, 35 jaar en al zo'n 15 jaar samen met mijn  vriend. Niet getrouwd dus, maar happy samenwonend. We hebben samen al een geweldige dochter van 2. En zijn sinds een maand of 8 (negen rondes) bezig in de hoop op een broertje of zusje voor onze kleine dame. Ik hoop dat dit niet al te lang gaat duren, want ik zou het toch wel heel leuk vinden als er niet al teveel leeftijdsverschil tussen zit. Maar ja, ze komen niet op bestelling he....

Groet, cee

Net als iedereen zal ik me ook effe voorstellen.

Ik ben Andrea (26 jaar) en sinds september bezig voor ons 1e kindje. Sindskort ben ik op deze site beland en ik vind het leuk om de ervaringen van de andere meiden te lezen. Ik heb hier heel veel aan.
Ik heb een onregelmatige cyclus. Ik ben in mei 2005 gestopt met de pil. En de periodes tussen mijn ongi-tijd is behoorlijk onregelmatig.  Mijn eerste cyclus  duurde 61 dagen, daarna 29 dagen, 62 dagen, 28 dagen en de laatste keer 23 dagen en dat is eindelijk een beetje normaal. Dus ik hoop dat het nu goed op de rit is. We wachten wel weer af.
Op het moment is het klussen een beetje teruggezet want mijn man is net geopereerd. Dus ja die is herstellende. Hopelijk heeft ie niet zo lang meer last van de operatie. en dan kunnen we weer aan de klus. Mijn NOD is (volgens mij) 12 april. Maar ik houd jullie wel op de hoogte over de stand van zaken.

Mijn hobby's zijn: borduren, tv kijken en dit forum (mijn man wordt er al gek van hihi).
Ik wens iedereen veel succes en we houden elkaar toch wel op de hoogte.

Groetjes Andrea (Westie)

hoi meiden,

ik ben al een tijdje niet meer op het forum, dus ik zal me weer  even voorstellen.

Ik ben Nathalie, ben 26 jaar kom uit N.H., ben al  8 jaar met mijn vriend en we wonen 2 1/2 jaar samen.  Wij zijn nu 16 maanden bezig.
heb last van 2 dingen, 1 : een te hoog prolactinegehalte ( dus melkvloed) maar dit is onder controle met medicatie.
2: en pcos,
gebruik Clomid, de eerste keer 50 mg. reageerde ik goed op maar helaas de keer daarna niet meer, dus toen naar de 100 mg. en daar reageerde ik weer goed op en nou moet ik deze maand afwachten of ik weer reageer.
Ben deze maand ook gestart met tarwekiemcapsules, baat het niet dan schaadt het niet, toch?!

leuk hoor zo'n voorstel rondje.

groetjes Nathalie.

Hoi hoi, ik had me al eens voorgesteld maar doe het gewoon nog een keer haha
Ik ben sacha, 31 jaar , samenwonend met mijn 26-jarige vriend Erwin en mijn 2 kinderen Bas (5) en Isa (bijna 4). We  zitten nu in de 1e ronde voor ons 1e kindje (mijn derde dus, als jullie begrijpen wat ik bedoel).
Ik werk deeltijd en verder sjouw ik een hoop met mijn kids rond, doe leuke dingen en geniet van het leven.

Iedereen heel veel succes, sterkte en KEEP THE FAITH!!!

Groetjes Sas

Hoi,

Ik ben Mirjam (27) en woon al 4 jaar samen met mijn vriend.
Ben sinds half december 05 gestopt met pil en zit nu in ronde 2 of 3? (1e kindje)
Ik zit nu op 47 dagen ofzo en nog steeds niet ongi, mijn cyclus is nog een beetje aan het experimenteren, denk ik.
Ik vind het allemaal erg spannend en hoop voor ons allemaal dat we snel zwanger mogen worden!

Hallo allemaal!

Ook ik zal me bij deze even voorstellen:

Ik ben Sylvia, 31 jaar. Ik heb een zoontje van bijna 2 (21 mnd om precies te zijn). Op 16 februari heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en na  4 dagen werd ik gelijk ongi. Nu na 32 dagen nog steeds geen rode duiveltjes te vinden, maar ook niet zwanger. Ik ben dus in afwachting van mijn ongi om op te gaan naar ronde nr. 2.

Mijn hobby's zijn muziek, lekker kokkerellen, paardrijden en natuurlijk mijn gezinnetje. Wij wonen in Lelystad en hebben een hondje en twee katten: Buddy, Freddie en Skippy.

Groetjes
Sylvia

Hoi allemaal,

Ik ben Noor, 29 jaar, ik woon samen met mijn vriend en twee katten. We zijn op het moment een nieuw huis aan het bouwen en eigenlijk was het de bedoeling pas te stoppen met de pil als het huis klaar zou zijn. Nou das niet gelukt, ik werd te ongeduldig en ik hield er ook wel rekening mee dat het even zou duren voor het raak is (ben denk ik 13 jaar aan de pil geweest). Inmiddels is mijn zusje zwanger van haar tweede (in de 2de ronde) en mijn beste vriendin van haar eerste (in de 1e ronde) dus veel baby-geluk dichtbij. Wij zitten nu in de tweede ronde, ik heb 2 cycli gehad van precies 29 dagen. Als het goed is heb ik dinsdag as. mijn nod, maar voel niks dus denk dat 't niet gelukt is deze keer. Nou maar hopen dat we deze keer met zijn  alle meiden op dit forum  wel zwanger worden!

He allemaal

Ik laat mijn naam liever achterwege (vanwege mijn werk ed). Noemt het paranoia maar mijn naam komt niet vaak voor en ben bang dat mensen een link gaan leggen ook al is het zeer onwaarschijnlijk.
Maar goed to the point: Ik ben 29 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Ben sinds begin januari gestopt met de pil en zit nog steeds in de eerste ronde (heb dus nog geen cyclus). Momenteel zitten we midden in een gigantische verbouwing voor een nieuwe badkamer. Hobby's: shoppen, met vriedinnen op stap etc...
O ja we hebben vier katten.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan