Voorstelronde

Ik ben 35 jaar en mijn vriend en ik wonen samen met ons dochtertje van 9 maanden, onze twee honden en twee katten in Noord-Holland.
Ik ben nu 5,5 week zwanger van de tweede en het leek mij  leuk om mij aan te melden op een zwangerschapsforum, zodat we gezellig met elkaar kunnen kletsen en elkaar adviezen kunnen geven.

quote: Danique1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2006 09:48:02'));

Ik ben 35 jaar en mijn vriend en ik wonen samen met ons dochtertje van 9 maanden, onze twee honden en twee katten in Noord-Holland.
Ik ben nu 5,5 week zwanger van de tweede en het leek mij  leuk om mij aan te melden op een zwangerschapsforum, zodat we gezellig met elkaar kunnen kletsen en elkaar adviezen kunnen geven.

Oh jee zag dat ik mijn berichtje per ongeluk op het verkeerde gedeelte gepost heb. Sorry!

O, ik dan ook maar!
Ik ben Yvette, 29 jaar (ohoh, bijna 30!!). Getrouwd en een zoontje van bijna 2,5 jaar.
Nu alweer een jaar bezig voor een 2e (Zoontje binnen 1 maand raak). Ronde 12 ofzo.
Onregelmatige cyclus, varierend van 25 tot 34 dagen, dus erg prettig...niet.

Met 9 maanden naar de huisarts geweest en gelijk doorgestuurd naar de gyn. In principe alle onderzoeken in orde, alleen had hij liever gezien dat de eisprong van een wat betere kwaliteit zou zijn. Nu kon ikin ronde 11 geen tempstijging waarnemen dus, wie weet heb ik wel niet elke keer een eisprong?
Vanmiddag voor een baarmoederfoto om te kijken of alles van binnen er goed doorgankelijk uit ziet.

Ik ben een tijdje erg actief geweest op het forum. Nu lees ik nog af en toe mee. Het is soms best pijnlijk om te lezen dat iedereen zwanger wordt, en ik nog steeds hier rond zwerf (zeker als ik  net weer ongi ben geworden). Er zijn nog enkele 'oude bekenden'. Maar ook die zie ik hier niet zo vaak meer.

En ondanks dat het pijnlijk is om te lezen dat er zoveel zwangeren zijn, ik gun het iedereen van harte hoor!!!!

Succes allemaal!!!

nou ook ik zal eens reageren

ik ben mandy 30 jaar 3 kinderen
meisje 10 jongen 7 en de jongste een jongen 2 1/2 jaar oud.
ben met de pil gestopt vorig jaar juli en was 4 erna zwanger, maar helaas op 27 dec bloed verlies en ja hoor foute boel helaas...een week erna nog een echo gehad omdat ik me super beroerd bleef voelen en ja hoor er zat er nog een buiten de baarmoeder dus het waren er twee nou dat was wel even schrikken..sávonds gelijk onder het mes en helaas is ook mijn linker eileider verwijderd...Het is nu bijna 3 maanden geleden en hopen dat ik gauw zwanger mag worden.....Mijn NOD is 3 april

Terug
Bovenaan