Voorstelronde

Hallo allemaal,

Ik ben marisca, ik ben 24 jaar oud, ik woon sins twee jaar samen met mijn  vriend jeffrey in rijswijk (zh) , we zijn 4 jaar samen en gaan 12 juni trouwen hihi, ik werk bij de thuiszorg en mijn vriend is helpdesk medewerken, wij hebben twee huisdieren, luna is een blonde labrador en sophie is de schildpad poes.

ik ben eind feb gesropt met de pil dus dat is nog best pril allemaal,ik ben 23 maart ongie geworden en ik heb gelukkig een korte cyclus van 29 dagen,dus we gaan er deze maand voor.....!   ik wens iedereen hier veel succes.......!!!

groetjes marisca

hallo allemaal,

Gezellig druk zo! Ik ben   Nathalie (33 jr) moeder van een zoon die in mei 2 wordt.
Ik ben pas 3 jaar getrouwd maar al 16,5 jaar bij mijn huidige man. Mijn ongi is altijd rond de 30-32 dagen en altijd op tijd.

Ik  ben ik nu zeker  6 dagen overtijd en dit is nieuw voor mij omdat ik alle verschijnselen heb maar nog geen positieve test heb (2x gedaan).
Wie herkend dit en heeft het al eens meegemaakt??

Tot wanneer kun je negatieve tests krijgen? Heeft iemand dit al eerder meegemaak? Mijn eerste kind was een verrassing waar ik pas na 7 weken achter kwam. Ik dacht dat de symptomen   de naweeen van een griepje waren. Nu weet ik beter en denk dat ik echt wel zwanger ben ondanks de testen. Of is dit wishfull thinking??

Wie herkend dit

groeten nathalie

hoi,
mijn naam is silke en ik ben 24 jaar. ik ben sinds oktober gestopt met de pil, maar niet met de bedoeling om zwanger te worden...Komt wel  vaak voor dat  mijn vriend en ik wel eens wat vergeten  tijdens het klussen.. Mocht ik zwanger worden is het natuurlijk het mooiste geschenk en zullen wij dolblij zijn.

Verder werk ik op een kinderdagverblijf en ik mag graag sporten en winkelen.
en natuurlijk hier regelmatig de site bekijken..

liefs silke

hoi allemaal,

ik ben rijke 22 jaar, mijn vriend 28 en we gaan in juni trouwen...... spannend
we zitten nu in onze eerste ronde...

ik wil in ieder geval iedereen ontzettend veel succes wensen..

liefs

Hoi rijke,

ik ben marisca, wij gaan ook in juni trouwen en wij zijn ook net begonnen, we zitten een beetje in het zelfde schuitje, grappig ...!

groetjes maris..

wat leuk zo'n voorstel ronde. ik heb wel even zitten twijvelen. misschien lezen er bekende mee.
ik ben lautje 25 jaar, en vanaf okt 2005, samen met mijn vriend druk aan t klussen om hopenlijk zwanger te mogen worden. voor mijn vriend word t zijn 3de kindje. voor mij de eerste. erg spannend dus. We zitten midden in de verbouwing van ons huis.ik vind het leuk om te shoppen, op zwanger sites te lezen, en wat leuks te doen met mijn vriend en de kinderen. ook een filmpje thuis vind ik erg leuk. en een avond lekker stappen.
suukzes allemaal.
-XxX- lautje

Wat leuk!

Ik ben Monique, 32 jaar. Ben getrouwd en heb twee zonen. De oudste wordt van de week 4 en de ander over een paar maanden 2.
We zijn weer bezig vanaf oktober, maar helaas 2 mk gehad.
Hobby's. Ja, daar heb ik weinig tijd voor. Twee kinderen, werk op een middelbare school als assistent en weer aan de studie (lerarenopleiding biologie). Dan blijft er weinig tijd over.
De meeste tijd gaat in de kinderen en de studie zitten. Maar ook meelezen op het forum.

Groetjes, Monique

ik zal me ook even voorstellen, zit inmiddels alweer een tijdje op het forum en zie veel meiden gaan en komen dus voor degene die mij nog niet kent:

ik ben sandra (moon78), ik ben sinds sept '05 getrouwd met mijn hele  lieve man Mark.
we zijn ook eigenlijk meteen gestopt met de pil, omdat we heel graag een kindje willen. voor mij was die wens er al wat langer, zo'n 2 jaar inmiddels.
dus het begint nu wel lang te duren voor mij, ik zit nu in mijn 7e ronde.
het is telkens  weer afwachten.... ik heb mijn nod als het goed is 1 apr. (cyclus is niet altijd regelmatig)
Ik hoop dat jullie allemaal gauw zwanger zijn... me included!!!!!!

groetjes sandra

Terug
Bovenaan