voorstelronde

Hé, hé, na 2 keer naar de redactie mailen om het forum is het er eindelijk. De beheerder was zeker met zwangerschapsverlof ;).

Hoi hoi, ik ben CAAT, 25 jaar oud, getrouwd en moeder van 1 zoon Thomas van 1,5 jaar.

Ik ben nu 19 weken zwanger en uitgerekend op 18 december 2010. De zwangerschap was een volledige verassing, compleet ongepland, maar zeer welkom!

Zo beland je van het ene op het andere moment ineens weer in de hele molen van verloskundigen bezoekjes en geregel van kdv, kraamzorg enz. Mar een hoog, "dat weet ik al" gehalte... dus ik ben steeds snel klaar met dat gedoe.

Hallo allemaal,

Ik ben Marian, 30 jaar en ik ben bijna 23 weken zwanger van de 3de. Ik heb al 2 dochters van 9 en 10. Tot nu toe geen bijzonderheden.
Uitgerekend op 21 december 2010. Ik ben benieuwd want de jongste dochter bleef lekker zitten tot 42 weken.

Groetjes Marian

hallo dames,

ik ben pieteke de Wilde 25 jaar en zwanger van ons 2e kindje. onze dochter wordt 9 september alweer 2 jaar.
ik ben 15 december uitgerekend

voel me prima de hele zwangerschap al. alleen soms moe. en de laatste weken last van mijn bekken, maar daar gebruik ik nu een bekkenband voor en dat helpt echt goed.

fijne zwangerschap allemaal en tot op het forum.

liefs pieteke

Hai allemaal!

Ik ben Linda, 28 jaar en mama van Menno die morgen een half jaar oud is.

Gezellig om zo met andere moeders te kunnen kletsen, dat was toch wel wat ik miste.

Hoop dat jullie allemaal een fijne zwangerschap hebben en een fijne bevalling....

Terug
Bovenaan