voorstelronde

Hoi hoi,

Ik ben Reneke, 28 jaar en zwanger van onze tweede uk.
We hebben al een dochter van 2 jaar.
Mijn kwaaltjes waren errug moe en last van bekken. En sinds vorige week errug last van warmte. Ben flauwegevallen en blijf me flauw voelen.

Ik ben nu 18, 5 weken en heb 22 juli de 20 weken echo. We zijn 6 dec uitgerekend.
We willen niet weten wat het is, wilde we bij dochter ook niet.

Sterkte allemaal met dit weer.

Liefs

Hoi allemaal,

Ik ben nu 15 weken en 2 dagen zwanger van mijn 3e kindje. Ik heb al 2 zoontjes, van 6,5 jaar en 3,5 jaar. 3 jaar geleden ben ik gescheiden, een paar maanden geleden heb ik een lieve man leren kennen die zelf ook gescheiden is en 3 kinderen heeft. In die periode is bij mij de spierziekte Myasthenia Gravis vastgesteld, dus dmv veel ziekenhuisopnames en medicatie ben ik ongepland zwanger geraakt, vooral omdat ik net te horen had gekregen dat ik die ziekte heb en omdat we elkaar nog niet erg lang kennen, was het even schrikken en veel met artsen praten over het verloop en de toekomst, gelukkig kunnen we de zwangerschap bgewoon door laten gaan, ik word scherp in de gaten gehouden door de gyn, en kinderarts, de kleine kan na de geboorte een vorm van myasthenie hebben, maar meestal verdwijnt dat na een aantal weken helemaal. Ik voel mijn kleintje sinds week 11 bewegen, en de laatste dagen steeds makkelijker,, ook als ik me er niet op concentreer of aant fietsen ben of zo. 21 juli moet ik voor de 3e x naar de gyn, krijg elke x een echo, dus erg leuk, en 23 juli hebben we een 3d en 4d echo, waarbij we gelijk weten of het een zoontje of dochtertje is... Spannend!!!!

Heel veel plezier allemaal in jullie zwangerschap, en tot schrijfs

liefs van Martine

He meiden,

Ik zal eens proberen een schema te maken.
Als je er nieuw bijkomt, moet je jezelf er even bij zetten ok?

Mamatobe2010: 2e Kindje - Uitgerekend: 10 dec.
Kimvis: 1e Kindje - Uitgerekend: 18 dec.
Mama2be: 1e Kindje - Uitgerekend: 7 dec
Sanne82: 2e Kindje - Uitgerekend: 11 dec
Reisa: 3e Kindje - Uitgerekend: 7 dec
Natascha86: 1e Kindje - Uitgerekend: 11 dec
Nogevenanoniem: 1e Kindje - Uitgerekend: 7 dec
Channel: 3e Kindje - Uitgerekend: 6 dec
Boysmama: 4e Kindje - Uitgerekend: 2 dec
Nouky11: 3e Kindje - Uitgerekend: 25 dec
Evidaan: 3e Kindje - Uitgerekend: 4 dec
Corina1980: 2e Kindje - Uitgerekend: 18 dec
Mikkie1: 2e Kindje - Uitgerekend: 12 dec
Nienke79: 2e Kindje - Uitgerekend: 6 dec
Mamavanpetra: 2e Kindje - Uitgerekend: 2 dec
1040420: 4e Kindje - Uitgerekend: 20 dec
Willy Jansen: 2e Kindje - Uitgerekend: 31 dec
Mira24: 3e Kindje - Uitgerekend: 27 dec
Irene1979: 2e Kindje - Uitgerekend: 30 dec
Poeske: 1e Kindje - Uitgerekend:
Reneke: 2e Kindje - Uitgerekend: 6 dec
Zwanger met Mg: 3e Kindje - Uitgerekend:

Zo meiden, kunnen we een beetje in de gaten houden wie waar zit, en wil als eerste mag... :D

Liefs Mama2be (Anita)

Hallo

Ik ben Esther en 16 weken zwanger van ons tweede kindje, Wij hebben al een zoontje van net 4 .

Ik ben 35 jaar en uitgerekend op Eerste Kerstdag 25 dec dus.

Dus ben erg benieuwd of het 2010 of 2011 gaat worden. We hebben 12 augustus de 20 weken echo en zijn erg benieuwd wat het gaat worden.

Nou gr esther

Hallo allemaal,

Wat leuk dat er nu een forum is!

Ik ben Janine, 32 jaar en zwanger van mijn 1e kindje. Ik ben 14 december uitgerekend, dus nu ruim 17 weken zwanger.

Tot nu toe gaat alles prima, maar blijft erg spannend zo' n eerste kindje!

groetjes, Janine

Hoi Hoi

mijn naam is mamavan6 en ik ben zeer onverwachts zwanger van nummertje 7
onze jongste is nog maar 8 maanden, er zit straks 14 maanden tussen deze twee.

mijn andere kindren zijn bijna 4, 10, 12, 15 en 18.

ik werk niet buitenshuis, dit is met mijn man's job niet mogelijk.

ik hoop dat het gezellig wordt op dit forum

Hallo meiden,

Ik ben suzanne en ben 29 jaar (nog een maandje dan).
Ik ben 10 december uitgerekend van ons tweede kindje. Onze dochter Amber is nu 15 maanden. Lichamelijk gaat deze zwangerschap een stuk beter. Psychisch vond ik het wel zwaarder tot voor kort. Geloof dat ik een groot "kots trauma" heb opgelopen van de vorige keer. Ik voel de baby al vanaf 13 weken en dat maakt het allemaal een stuk leuker! Wat heerlijk is dat contact!
Ik wens iedereen veel plezier deze bijzondere tijd.

groetjes Suzanne

Terug
Bovenaan