Voorstelrondje

Hoi,
wie doet er mee aan een nieuw voorstelrondje?
Er zijn alweer zoveel nieuwen bij dat praat wat makkelijker.

Jeanette (37jr)2 kids-nieuwe liefde hersteloperatie, daarna miskraam,nu 4 maanden alweer aan het proberen.NOD op 10 juli.cyclus van 25 dgn.

Wie volgt
Veel liefs Jeanette
 
Ja leuk idee
Nou ik ben brenda 36 jaar heb 1 dochter
we zijn bezig vanaf aug.2003 en vier maanden geleden een miskraam gehad.
Nod op 19 juli en deze maand voor het eerst met ovulatie testen aan de gang en sinds vorige maand hou ik mijn temp bij. Het houdt je lekker bezig.

Veel liefs
Brenda
 
Hoi,

Ik ben Patty, 31 jaar en sinds eind februari gestopt met de (diane-35) pil. Sindsdien een hele onregelmatige cyclus van; 35, 14, 17 en nu 47 dagen. Ik heb dus net mijn RD gehad en ga nu maar weer afwachten wat deze cyclus gaat brengen. Ik heb nu wel ovulatietesten gekocht en ga die dus proberen.

Liefs Po
 
Even voorstellen dan: Ik ben Jos, 33 jaar, gestopt met de pil begin april, woon samen, geen kinderen. Cyclus nog erg onregelmatig, geen peil op te trekken.( varierend van 19 dagen tot 32 dagen ).NOD ergens volgende week verwacht, maar vanmorgen ongesteld geworden. Wie volgt!
Liefs, Jos.
 
Hoi,ben An. Gestopt met de pil in mei 2004, snel zwanger maar spijtig genoeg snel MK ook. We kijken vol goede moed naar de volgende ongi en gaan dan terug aan de slag, ondertussen zijn wel al aan het oefenen natuurlijk! ;-)
 
Joekes,

Ik ben Erika, 30 jaar, samenwonend en sinds oktober 2003 gestopt met de nuva- ring. Dit is de 3de maand dat ik aan het tempen ben, en deze keer gaan we ook voor de ovulatietesten... Ben benieuwd. Iemand ervaring met de prémomshop van babybrabbel?

NOD is nog ver weg (heb cyclus tussen 32 en 36 dagen) en laatste regels waren 18 juni, dus nog even wachten....

Nog veel succes iedereen!

Liefs Erika ;o)
 
Hallo,

Ik ben al enkele dagen op dit forum, maar heb mij nog niet voorgesteld;
Wel, ik ben 24 jaar, ben 3 jaar getrouwd met een hele lieve man en we zijn eind april gestopt met de pil in de hoop, net zoals iedereen hier, snel zwanger te worden.

veel klusplezier iedereen.

grtjs
 
Terug
Bovenaan