Voorstelrondje

Ik ben jackje, 23 jaar en woon samen. Sinds november 2003 ben ik gestopt met de pil. Ik weet mijn cyclus nog niet, ben in de tussentijd pas 1 keer ongesteld geweest. Vrijdag ga ik naar de huisarts.

groetjes Jackje
 



Zwangerforum

Een zwangerschap is een indrukwekkende periode in je leven. Dit begint al bij het zwanger proberen te raken. Vragen, onzekerheden, maar ook mooie en leuke ervaringen die het verdienen gedeeld te worden. Dit forum biedt je de ruimte om met andere bezoekers in contact te komen die ook vol zijn van zwanger worden en zwanger zijn.

Dit forum heeft 141416 berichten.

Onderwerp: Zwanger worden
Lees hier de ervaringen van andere bezoekers die ook zwanger proberen te raken. Hoop, verwachtingen, teleurstellingen, tips en plezier komen hier volop aan bod. Je kunt natuurlijk ook zelf je ervaringen plaatsen. Er is altijd wel iemand die reageert.
Dit onderwerp heeft 12119 berichten.





Sorteer: oplopend aflopend

Op: datum auteur titel / onderwerp

Toon: berichten per pagina






hoi ben brigith 24 jaar
woon 5 jaar samen ben nu met de zesde klus ronde bezig moet 5juli mijn NOD krijgen.
heb nu al 2 dagen buik krampen dus zal wel weer ongi worden
we wachten af iedereen veel klus plezier en sucses
grusse


 
He hoi,

Meiden, ik lees al een hele tijd al jullie verhalen op dit forum. Ben ook een periode actief geweest hier, maar er is nu al een jeannette, dus noem ik me nu pop. (koosnaam van mijn man).

Ik ben sinds gisteren 30 jaar en ben 3 jaar getrouwd met een hele lieve man.
Sinds dec 2003 zijn we gestopt met de pil in de hoop snel zwanger te worden, helaas tot op heden nog steeds niet.

Verder zijn we net terug van een drie weekse vakantie in Thailand.
Ook daar hebben we weer goed ons best gedaan en hoop dan ook dat het kindje; made in Thailand is.

Mijn NOD is 12 juli.
Ik hoop dat er meer vrouwen zijn die met deze zelfde datum zitten.
Kunnen we voor elkaar gaan duimen.
Al duim zo wie zo voor iedereen, maar het idee dat je samen naar een datum toe kan leven is wel fijn.

Lieve groet, Pop
 
hoi,

ik ben 26 jaar, 1 kindje van 4 jaar, sinds begin mei gestopt met de pil.
Net voor de 2e keer weer ongi geweest mijn NOD is dus pas weer 25 juli, dus eerst maar eens weer aan het klussen!
Afglopen vrijdag een test gedaan omdat ik dacht dat het wel raak zou zijn, dus niet! Ik heb deze site pas gevonden en lees hem nu al elke dag, heerlijk om zo samen ervaringen te kunnen delen !
groetjes Anne
 
Hallo,

Ik ben biate, ben 26 jaar, ben in juni gestopt met de pil, ben net ongesteld geworden na een cyclus van precies 28 dagen. Ga voor de volgende ronde...nod is 26 juli, duurt nog heel lang..... maar geduld siert de mens zeggen ze!!!
 
Hallo,

Ik ben Vanessa, 25 jaar en ben in juni gestopt met de pil. Eerste ongesteldheid moet nog komen, als ik een cyclus van 28 dagen heb zou hij 14 juli moeten komen. Ben benieuwd....
 
Hallo,
Ik ben Cindy,26 jaar en woon samen met mijn vriendje 29 jaar.
Wij hebben nog geen kinderen.
Ben in december gestopt met de pil en vandaag 1 juli is mijn NOD!!!!!!
Veel groetjes Cindy
 
Terug
Bovenaan