Voorstelrondje

Hoi ik ben Ilona. 30 jaar en nog geen kids. Wel samenwonend en mij vriend is 35. Ik ben sinds maart gestopt met de pil en een aardige regelmatige cyclus van 28 dagen. Helaas net weer ongi geworden. Dus op naar de volgende ronde..

liefs Ilona
 
Hallo allemaal,
Ik ben Marieke,27 jaar en in december gestopt met de pil. Ik ben volgende week 4 jaar getrouwd. Ik heb ook een onregeltige cyclus. Ik begon met 33,46,41 en de laatste keer was ook 33.
Vandaag 4 dagen over tijd als ik uit ga van een cyclus van 33. De testen liggen klaar. Ik ga er vanavond eentje doen!
Liefs
 
hoi ik ben manuela,samenwonend al 12 jaar met me vriend,dit wordt ronde 6 voor me ben een half jaar bezig om zwanger te worden,van me eerste,heb een goede cyclus netjes 28 dagen en regelmatig.en ik ben trouwens 27 jaar
 
Ik ben Biaggi, ik ben 24 jaar oud en mijn vriend is 25 jaar oud. We wonen samen. We zitten in de 4e ronde en we zijn "bezig" voor de eerste. Mijn NOD is 14 juli.

Groetjes Biaggi
 
hoi,
ik ben lies, 25 jaar, hoop zwanger te worden van onze eerste. in december een miskraam gehad. na miskraam in mei en juni pas weer optijd ongi geworden, anders cyclussen van 40 of 50 dagen, nu dus weer normaal. eindelijk. als het zo doorgaat is mijn NOD 21 juli

groetjes lies

 
Hoi, ik ben Henriette, 34 jaar, 2 kids, nieuwe liefde en hersteloperatie gehad. Nu deze maand voor het eerst echt voor het echie. NOD 9 juli.

Veel liefs Henriette.
 
Ik ben dus Tatjana, 29 jaar en een zoon: Nathaniel hij wordt 3. En Ik ben in December 2003 getrouwd met Nathaniel's vader. En we gaan dan eindelijk voor onze 2de.

In Januari is mijn mirenaspiraal eruit gehaald. En mijn cyclces is 23 dagen. Alleen verleden cycles was het 27 dagen. Waarschijnlijk een natuurlijke abortus.

Liefs Tatjana
 
Terug
Bovenaan