Voortekenen bevalling?

Hoi Dames

Even een vraagje. Ik ben bijna 38 weken nu.
Laatste dagen ga ik veel naar de wc ( ook met de dunne) heb hoofdpijn, harde buiken, rug pijn en ben ontzettend moe. Drink genoeg water en neem ook me rust. Merk dat ik niet meer veel kan ondernemen en snel kapot ben. Keizersnede staat gepland. Op google lees ik dat dit voortekenen zijn van de bevalling die nadert. Wie herkent deze kwaaltjes?

Ik heb deze kwaaltjes ook gehad en raad eens weekje erna was mijn bevalling haha dus klinkt alsof het in de buurt komt. ?
geniet nog even van je mooie buik het gaat zo voorbij lijkt alsof mijn bevalling gisteren was en het is al 8 maanden geleden ?

veel succes, dikke knuffel ?

Dankjewel voor je reactie heb zelf ook het gevoel dat ze niet lang meer op haar laat wachten? ik ga nog genieten van mijn laatste weekje en misschien is ze toch sneller als mijn keizersnede ?

Ik ben benieuwd heeel veel succes, zou je een berichtje hieronder willen zetten als je je kindje in je armen hebt en het goed is gegaan dan weet ik dat 

geniet ervan ❤️?

Zal ik doen! Ergens hoop ik dat ze nog 10 dagen blijft zitten tot de keizersnede maar aan andere kant wil ik dr ook vasthouden. Had vanmorgen wel wat buikkrampen maar zakte weer af

Hey RS,
Lang zal het indd niet meer duren. Je kunt letterlijk aftellen.
Ik had vannacht voorweeen en gedurende mijn werkdag. Deze avond, maar ik verwacht en ik hoop echt dat het nog een week of anderhalf duurt.
Morgen ben ik 38 wk en nu officieel verlof. Nog even genieten van haar in mijn buiken dan mag ze komen. Kan ze nog even aansterken en ik kan mijn hoofd erop voorbereiden. Geniet er nog even van.❤️

Hoi Shar,

ben tocb heel benieuwd wie van ons eerder is? hoe voelen voorweeen bij jou? Ben toch benieuwd geen idee wat ik moet voelen. Hiop ook voor je dat ze nog ff blijft zitten zodat je even nog je rust kan pakken❤️

Dag dames, ik ben vandaag 38+4, tweede kindje. Bij de eerste gebroken vliezen met 36w en daarna ingeleid omdat niks op gang kwam, dus zit nu ook af te wachten hoe en wanneer het begint. Voorweeën al een kleine 2 weken, maar niks zet door. Wil zo graag bevallen, ben er klaar mee! Ga elke avond naar bed met de hoop wakker te worden van de weeën maar dus tot nu toe geen succes.. nou voor jullie ook succes!

Terug
Bovenaan