[quote quote=10582773]Ow wat spannend.. Dan heb je sws een datum dat je weet wannneer je moeder wordt. De voorweeen stellen niets voor.. Maar de signalen zijn goed, dat houdt in dat je lichaam alvast wat voorbereidingen maakt. De echte weeen zijn anders of een weeenstorm. Maar ik heb een hoge pijngrens en heb niet snel pijn. Als jij je adem zo goed onder controle hebt, dan weet je vast wanneer je waarop moet focussen. Je gaat dat echt wel goed doen en ik hoop dat je dat stukje ook mag meemaken. Ook al wordt de kleine gehaald, dat de aanloop natuurlijk verloopt en dat je dan een handje hulp krijgt. So be it, belangrijkste is dat jullie gezondheid goed is en er geen gevaar of risicos brengt. Heel veel sterkte en liefs voor de komende tijd. Ik spreek je vast nog.[/quote]
Dankjewel Shar, ja het zelfde geldt voor jou!! Laat me weten wanneer je eindelijk je kleintje in handen hebt! Ja nu heb ik tenminste nog ergens grip op?
Dankjewel Shar, ja het zelfde geldt voor jou!! Laat me weten wanneer je eindelijk je kleintje in handen hebt! Ja nu heb ik tenminste nog ergens grip op?