Voortekenen bevalling?

[quote quote=10582560]Dag dames, ik ben vandaag 38+4, tweede kindje. Bij de eerste gebroken vliezen met 36w en daarna ingeleid omdat niks op gang kwam, dus zit nu ook af te wachten hoe en wanneer het begint. Voorweeën al een kleine 2 weken, maar niks zet door. Wil zo graag bevallen, ben er klaar mee! Ga elke avond naar bed met de hoop wakker te worden van de weeën maar dus tot nu toe geen succes.. nou voor jullie ook succes![/quote]
Ja dat begrijp ik heel goed dat je er wel klaar mee bent zeker nu de tweede al twee weken langer zit. Voor mij is het ook wel genoeg geweest alleen moet ze nog even blijven zitten tot die keizersnede ?? ik hoop dat het snel gaat doorzetten voor je! 

Hoi dames,
Hier 38+6 en helemaal nergens last van. Ik hoop toch dat hij snel komt hoor! Ben ondertussen flink ongeduldig aan het worden. 

Hoop dat jullie bevalling ook snel begint en vlotjes verloopt ;) 

Hey RS,
Vandaag was ik naar de Gyn. Is in BE gebruikelijk. Zit dan 45 min aan de monitor voor het hartje van de baby en om de weeen te meten. Doorgaans de dag heb ik ook weeen, tijdens het autorijden, boodschappen doen ofzo.. En ook tijdens de monitorsessie vandaag in het zh. Dat konden ze ook aflezen, het hartslagje blijft dan normaal bij de baby, maar er worden harde buiken, samentrekkingen van de baarmoeder waargenomen.
Dit zijn de weeen, het is alsof de baby aan het draaien is maar deze draait niet en ligt dan gwn stil. Dat voel je ook. Jijzelf kan dan even niets, wat ik doe is me focussen op mijn ademhaling en goed en rustig blijven adem halen met mijn handen op mijn buik. Na een minuut ofzo zakt het.
In het zh zeiden ze dat ik serieuze weeen had, maar goed. Ben stellig overtuigd dat ze over 1,5 wk komt. Dus weet niet wanneer de jouwe zich aankondigd. Ben ook heel erg benieuwd naar jouw bevalling..? Spannend is het. 
Morgen rijden we naar het noorden, pensioen feest. En 1 okt moet ik nog gaan uiteten met mijn vriendinnetje. Ik hoop dat ze nog even blijft zitten.
Doe vooral nog een paar leuke dingen, nu nog. Doe ik wel.. Straks is het wat kouder en ben je net iets meer beperktmet een baby of met lichamelijke klachten. Gewoon nog eventjes genieten.❤️

Wat spannend ook voor jou HeHoLetsGo. Ja, je weet het echt niet.
Bij mijn dochtertje werd ik wekelijks gestript omdat ze klein was. Had iedere week weeen. En uiteindelijk toch met 39 + 4 gekomen. Ze komt toch zelf, als ze er klaar voor zijn. Bevalling duurde maar letterlijk 5 min.
Om 6u reden we naar het zh. Om 06.15u in het zh inchecken. Om 06.30u verloskamer. Intussen was ik heel relaxt aan het lopen en mijn weeen aan het opvangen naar de kamer. Was echt goed te doen, ik dacht dat duurt nog 1,5 uur.
Mocht uitkleden, want ze moesten even toucheren. 06.40u schrikken ze, want had 10cm ontsluiting. Paniek.. Beugel moesten op het bed, bed gereed maken, infuus moest erin, ik wist niet wat mij overkwam. 4x persen en ze was geboren, haast in een slaaptoestand. Zij was zo rustig in de buik en verder gezond hoor.. 06.45u geboortetijd. 
Mijn partner en ik moesten bekomen, van de snelheid van alles.  
Ze zeggen: hoe meer weeen vooraf, hoe minder tijdens. Maar kan ook een fabel zijn. Ik laat het lekker op me afkomen en wacht rustig af. Iedere ervaring is uniek en bijzonder. Vooral nog even genieten van die porren in me buik. Dit is mijn laatste, dus ik geniet nu extra. Moeten jullie ook vooral doen. Heel veel succes alle dames met de allerlaatste loodjes.?

Hey RS, word je maandag 3 okt ingeleid?
Dat kan wel spannend zijn. Want ik ben de 7e uitgerekend. Maar ik verwacht dat ze eerder komt, omdat ik nooit in de 40e wk bevallen ben en dat met reeds 3 kinderen. Dus... Erg spannend..
Ik verwacht dat ik tussen de 2e-5e van okt moet bevallen, mits alles goed en voorspoedig verloopt.
Ik hoop dat voor jou ook alles mee gaat vallen, maar je gaat het vast heel goed doen. Heb en of krijg je weeen, rustig blijven ademen. De eerste x wist ik het echt niet. In het zh zeiden ze pas wat ik moest doen, hoe is moest ademen en voelde ik echt dat ik gesteund / bijgestaan werd.
De vk stond er echt maar bij. Ze had wel foto's gemaakt. Maar ze zei niets ovet mijn ademhaling. Nu dat ik dat door heb, kan ik de pijn ook veel beter verdragen. Kan je straks ook oefenen als je voorweeen ervaart. Gaat je goed op weg helpen. ?

Hoi Shar,
apart dat ne wel naar huis mag dan als hun vonden dat je serieuze weeen hebt. Nee krijg een keizersnede zolang ze nog met die ene been in me bekken ligt. Ga er njet vanuit dat ze nog draait maar je weet het nooit. Ergens hoop ik dat ik weeën krijg en ze ineens gaat draaien. Zo niet dan alsnog gewoon keizersnede maar dan heb ik de weeën wel meegemaakt. Ze is nog lekker druk in me buik dus denk dat ze t wel prima vindt zo. Ik had een ademhalingscursus gepland maar die heb ik afgezegt omdat ik nu toch een keizersnede krijg en omdat ik tijdens de versies zo goed in me adem zat dat ik niet geloof dat ik een cursus nodig heb. Als t goed is duurt het bij mij nog 10 dagen. Heel veel succes!! En hoop voor je dat je een hele voorspoedige en rustige bevalling hebt!

Ow wat spannend.. Dan heb je sws een datum dat je weet wannneer je moeder wordt. 
De voorweeen stellen niets voor.. Maar de signalen zijn goed, dat houdt in dat je lichaam alvast wat voorbereidingen maakt. De echte weeen zijn anders of een weeenstorm. Maar ik heb een hoge pijngrens en heb niet snel pijn.
Als jij je adem zo goed onder controle hebt, dan weet je vast wanneer je waarop moet focussen. Je gaat dat echt wel goed doen en ik hoop dat je dat stukje ook mag meemaken. Ook al wordt de kleine gehaald, dat de aanloop natuurlijk verloopt en dat je dan een  handje hulp krijgt. So be it, belangrijkste is dat jullie gezondheid goed is en er geen gevaar of risicos brengt. Heel veel sterkte en liefs voor de komende tijd. Ik spreek je vast nog.❤️

Terug
Bovenaan