vraag aan eerder bevallen vrouwen

hoi dames,

Ik ben vandaag 38 weken en 1 dag zwanger, dus de kleine zou kunnen komen.....

Nu heb ik vanaf zaterdag al steeds hele pijnlijke steken door mijn hele buik. Gisteravond lag ik even rustig op de bank en toen bleef het denk een minuut of 5 aanhouden. Het zakte wel weer weg, maar heb al vanaf zaterdag steeds last van die steken.

Heb nog geen slijmprop of vruchtwater verloren....
Maar aangezien jullie al eerder zijn bevallen, kunnen jullie mij misschien vertellen of dit een begin zou kunnen zijn....

liefs
Vanessa
 
Het kunnen ook harde buiken zijn.
Een teken dat je teveel gedaan hebt en meer moet rusten.

Ik kan er niet zo heel veel over meepraten, de eerste keer wel weeëen gehad (ingeleid) en uiteindelijk is het een spoedkeizersnee geworden (bij 7 cm) en de tweede keer was het een geplande keizersnee.

Succes!!
 
Wat een spannende tijd voor je!

Ik had aan het einde van mijn zwangerschap ook last van flinke pijnlijke steken in mijn buik. De verloskundige vertelde mij inderdaad wat geluksmama ook al zei, dat ik nog teveel deed en het lekker rustig aan moest doen.

Toen mijn bevalling begon wist ik echt gelijk dat het weeen waren, maar dat is natuurlijk bij iedereen weer verschillend!

Heel veel succes!
 
Ik denk dat het normaal is de laatste weken vam de zwangerschap, de banden staan nu zo op spanning. Ik had dit bij mijn beide zwangerschappen vanaf week 36/37 en dacht ook steeds nu gaat de bevalling vast gauw beginnen. Maar dat duurde toch nog tot bijna de uitgerekende datum. Spannende weken voor je en veel succes tijdens de naderende bevalling.
 
bij mijn 3 zwangerschappen had ik het ook op het eind,
maar toch zaten ze tot 41 a 42 week...
dus het is denk ik inderdaad dat je iets rustiger aan moet doen.. of je banden..
bij mij begon de bevalling met wat slijm en bloed verlies.. en een menstruatiegevoel..
voor iedereen anders!

liefs en succes
 
bij de eerste wel steken maar niet erg, kindje was erg ingedaald en lag heel laag.
Maar met 37 weken opeens bloed en weeen dus heb geen slijnmprop gezien.
Werd echt overvallen toch nog.
Je hoopt natuurlijk dat het metjou verhaal begonnen is:) maar helaas.
Hoop voor je dat het snel gebeurd als je er aan toe bent!
 
Hoi,

Denk dat je lichaan idd bezig is met het beginnen van de bevalling. Bij iedereen is het anders natuurlijk en eigenlijk niet te vergelijken. Met 38 weken moet je je lekker laten vertroetelen en heerlijk rustig aan doen want een bevalling vergt wat van je maar is het allemaal waard;-)

Heel veel succes met de laatste loodjes
 
't Klinkt als een lichaam dat aan het verweken is. Dat is heus een eerste aanzet tot een bevalling maar wat nog weken kan duren voordat het echt begint. Er moet zoveel gebeuren voordat je daadwerkelijk echte weeen krijgt (los van gebroken vliezen).

Achteraf gezien (na 3 bevallingen) kan ik precies vertellen wat je voelt als je bevalling echt nadert (dus een dag ervoor grofweg). Maar ik weet zeker dat als ik het nog een keer zou doen, ik het vooraf niet kan timen en voorspellen. Dus...niet teveel mee bezig zijn. Het daadwerkelijke moment heeft me elke keer weer overvallen.
 
Terug
Bovenaan