vraag aan eerder bevallen vrouwen

Hoi Maria,

Nou heb nog steeds last van die steken. Had gisteravond zelfs pijn wat je het meest kan vergelijken met hevige menstruatiepijn.
Daarbij was die kleine ook flink aan het bewegen en schoppen dus het was niet heel fijn.

Ben er vandaag maar even op uit gegaan. Heb wel mijn moeder meegevraagt... stel je voor dat het door zou zetten.... sta ik daar midden in de winkel.

Begin het nu echt wel beetje zat te worden, heb mijn kleine ventje liever vandaag dan morgen in mijn armen liggen.

Ben super emotioneel, huil echt om niks de laatste 2 dagen.... dus hoop echt dat het gaat opschieten en dat de vk geen gelijk krijgt. Ze had tegen me gezegt dat ik er lekker op uit moest gaan omdat die kleine nog wel 2 weken langer kan blijven zitten.
En eerlijk gezegt, hoop echt dat dat niet gebeurt.

Maar hoe is het met jou, voor jou is het ook spannend. Geloof dat jij as maandag bent uitgerekend toch?

Al ergens last van ????


liefs
Vanessa

 
Hoi Vanessa,

Ik ben inderdaad de 24ste uitgerekend, nog een weekje. Ik heb ook zo'n menstruatiepijn. Verder heb ik nog niet zoveel signalen. Ik ben dus ook heel benieuwd....

Het is ook moeilijk om afleiding te zoeken. Je wilt het zo graag waardoor je eigenlijk aan niets anders kan denken. Ik moet helaas bedrust houden. Ik ben de laatste weken vaak naar de vk/ ziekenhuis geweest voor een hoge bloeddruk. De dagen gaan dan ook niet zo snel voorbij.

Ik zou je emoties gewoon de vrije loop laten. Het is belangrijk dat je erover kan praten. Er komt ook zoveel op je af. Heel veel sterkte met de laatste loodjes en ik hoop dat je je kleine wonder snel in je armen mag sluiten.

Liefs,

Maria

 
hoi hoi,

gadver je heb bedrust, oh dan zijn die dagen idd lang. Dan ben ik toch maar blij dat ik gewoon de deur uit kan, zou gillend gek worden denk.....

Morgen moet ik weer naar de vk en ga dan vragen hoe en wat er gaat gebeuren mocht ik niet voor / rond zondag bevallen.

Ik laat idd mijn emoties maar de vrije loop, beter dan het allemaal op te kroppen. Alleen heb ik niet zo'n prater als vriend. Gister zei ik ook tegen em dat ik niet meer zwanger wil zijn en die kleine in mijn armen wil houden . reactie: nog even volhouden schatje....... Nu weet ik dat hij zelf ook heel nerveus is voor wat er komen gaat wat de bevalling betreft.

Kan er gelukkig wel over praten met mijn moeder, maar word ook al heel erg emo als mijn vriend iets verkeerds tegen me zegt. Weet ook wel dat hij het niet zo bedoelt, maar de tranen gutsen dat al over mijn wangen.


Het gaat voor ons beide echt opschieten. Weet jij eigenlijk al wat het word of laten jullie dat als verrassing?

liefs
 
Hoi,

Ik ben veel aan het lezen, dan kom ik de dagen wel door. Wij weten het geslacht nog niet. Ik ben heel erg benieuwd.

Ik denk dat je vriend wel begrijpt dat je tranen hoog zitten. Ik zou me daar geen zorgen over maken. Waarschijnlijk is hij ook heel nerveus maar wil hij dat aan jou niet laten merken. Dat heeft mijn vriend namelijk ook. Hij doet ook heel nuchter maar ondertussen......

Ik hoop dat je morgen wat meer hoort bij de VK. Dat zou wel een geruststelling zijn. In ieder geval veel sterkte en ik zal voor je duimen.

Liefs,

Maria
 
hoi Maria,

Wat je zegt over een nuchtere vriend, herken ik heel goed haha.
Had dinsdag weer even een slecht momentje en toen zei hij al, moet 1 van ons nuchter eronder blijven. Maar ondertussen...... Belt geloof ik 3 a 4 x per dag hoe het is en of het nog allemaal rustig is.

Gister zijn we weer bij de vk geweest. En zei gaf aan dat die steken waarschijnlijk nog het indalen van die kleine is.
Bij het voelen zei ze dat die kleine nog niet helemaal is ingedaald, ze kon em er zo uitwippen.

Heb even gevraagt hoe en wat, en als ik niet rond zondag zou bevallen, dan heb ik volgende week nog een gewone controle. En dan gaan ze begin van de week erop een poging doen om te strippen. Mocht dat niet lukken dan ga ik later die week naar de gyn om kennis te maken en een afspraak te maken voor inleiden.

Uiterlijk 7 juni zal mijn ventje dan gehaald worden. Maar hoop echt dat het eerder begint.......


Hoe is het bij jou? alles nog rustig in de buik?

liefs
 
Hoi Vanessa,

Het is fijn dat je nu duidelijkheid hebt en dat je weet waar die steken vandaan komen. Uiterlijk 7 juni klinkt nog zo ver weg. Ik hoop echt voor je dat het eerder komt. Helaas kan je niet meer doen dan afwachten.

Ik ben net terug uit het ziekenhuis en mijn bloeddruk was gelukkig goed. Aankomende dinsdag heb ik een afspraak met de gynaecoloog en dan kijken ze wanneer ze me gaan aanleiden. Ik ben benieuwd wat daaruit naar voren komt. Ik hoop natuurlijk dat het vanzelf komt en hoop een beetje op dit weekend. Het rommelt wel af en toe maar daar durf ik nog niet teveel op te hopen. Bij de eerste weet je ook niet wat je moet voelen en ik denk dat het bij iedereen anders is.

Laten we duimen voor onze uitgerekende datum. Jij op zondag en ik op maandag. Dan hebben we allebei een pinksterkindje.

Liefs Maria

 
hoi hoi,

Gaan ze volgende week al bekijken wanneer ze je gaan inleiden????
Dan ben je net over de 40 weken heen..... Of heb ik even iets gemist dat je nog andere klachten heb en dat ze je daarvoor inleiden.

Ik ga mee duimen, en hopen voor ons beide dat we een pinksterkindje krijgen. Zou wel grappig zijn als we toevallig op dezelfde dag zouden bevallen haha.

liefs
 
Hoi Vanessa,

Klopt ja, door mijn hoge bloeddruk willen ze geen risico nemen. Hoewel het gisteren weer beter was. Ik ben benieuwd wat ze zeggen als hij dinsdag weer laag is. Misschien dat het dan alsnog wordt uitgesteld. Ik hoop ook wel een beetje dat het vanzelf op gang komt. Rustig afwachten dus.

Liefs,

Maria
 
Terug
Bovenaan