vraag aan eerder bevallen vrouwen

Hoi Vanessa,

Ik lees net je berichtje en ik voel dezelfde steken. Ik ben nu 38 weken en 2 dagen dus we lopen bijna gelijk. Ik hoop dat het snel mag gebeuren en wil je alvast veel succes wensen. Ik kan je helaas geen advies geven want het is voor mij ook de eerste. We wachten rustig af.......

Liefs,

Maria
 
@ maria

We lopen op 1 dag na gelijk op, ik ben vandaag 38 weken en 3 dagen.

Ik ben de 23e uitgerekend, maar hoop eigenlijk dat mijn kleintje eerder komt.

Gister had ik zo iets vreemds, zit gewoon lekker op de bank, sta op en voel een hele natte plek op de achterkant van mijn bovenbeen.... Nu hebben we een leren bank, dus dacht eigenlijk dat het gewoon zweet was, denk trek even lekker een joggingbroek aan en ja hoor kwartier later weer hetzelfde.......
Vandaag sta ik hier in de lift ( heb veel moeite met traplopen) en krijg in ene zo'n steken dat ik dubbel klapte...... raakte zelfs een beetje in paniek.

Volgens mijn vk ( ben ik gister geweest) is wat ik voel dat die kleine zich op dat moment aan het uitrekken is, en zou het nog niet betekenen dat ik ga bevallen....

Kreeg het advies om er lekker op uit te gaan en niet teveel thuis te blijven.... t kon nog wel 4 weken gaan duren. Maar als die pijnlijke steken zo aanhouden ga ik niet met een lekker gevoel de deur uit laat staan de auto in....

liefs
 
Hoi,

Ik heb dat de laatste weken idd ook gehad, maar de verloskundige vermeldde mij dat dit oefenweeen zijn.

Ze had in mijn geval gelijk, met 41 weken is hij gehaald.

Maar ik hoop voor jou dat het eerder komt!
Veel succes
 
steken kunnen ook voorkomen als de baby helemaal ingedaald is en wat ligt te vervelen helemaal onder in je buik....

er is allemaal weinig over te zeggen....
geduld...

ben zelf nu 38wkn 3dgn zwanger en word er af en toe ook gestoord van. Maar je voelt zoveel op het laatst!
Die echte weeen ga je echt wel herkennen!

Groetjes,

ps die slijmprop hoef je helemaal niet tegen te komen... bij de 1ste niet gezien, bij de 2de pas halverwege de bevalling... dus daar hoef je ok niet op te wachten.
 
Dat heb ik achteraf gezien denk ik ook gehad. Ik liep voor controle bij het ziekenhuis en moest op een dag weer heen. Er werd een inwendig onderzoek gedaan. Toen bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben! Ik mocht gaan bevallen en werd later die week ingeleid.
Ik heb 'niets' vernomen van die eerste 2 cm, maar achteraf gezien heb ik een week daarvoor wel stekende pijn gehad in mijn zij, maar gooide dat op bewegingen van de baby. Dus...misschien was dat het wel.

Succes!
En vergeet niet dat het bij iedereen anders loopt.
 
@Mama van 3,

ik ben even heel erg nieuwsgierig wat jij alle 3 de keren dan de dag ervoor gevoeld hebt!!

@Vanessa,
heeel veel sterkte en succes! Je bent er bijna...
 
Terug
Bovenaan