vraag over positiekleren

A

Anoniem

Guest
ik had even een vraag over positiekleding..

ik ben nu 19 weken en heb nog niet echt een buik maar ben wel 4 kilo aangekomen. nu zitten mijn broeken niet echt lekker meer dus wil eigenlijk wel even naar de H&M om wat inkopen te doen maar nu is mijn vraag: loop ik nu niet het risico dat ik volgende maand WEER nieuwe broeken moet kopen? of rekken die broeken wel genoeg mee?

Dit is mijn   eerste dus ik heb nog nooit zo'n broek aangehad ;)

Gr angela

Hoi,

Ik kon al na 8 weken mijn eigen broeken bijna niet meer aan. Ik heb toen een spijkerbroek bij   H&M gekocht en die draag ik nog steeds. Ben nu 30 weken dus ja ze rekken zeker mee. Als je niet teveel bijkomt bij je kont en benen dan moet het zeker lukken. Ze moeten natuurlijk niet meteen strak zitten want dan heb je dadelijk denk ik een probleem.

Gewoon passen die broeken. Ik vind de H&M geweldig met hun zwangerschapsmode. Als je de blije doos aanvraagt bij de Etos krijg je trouwens een kortingsbon van de H&M van 20% dus misschien een handige tip. Bespaart je ook nog eens centjes.

Liefs
Nicole (30 weken)

ja die heb ik ook ja die kortingskaart

maar H&M heeft ook mooie moderne kleren en je kan tegenwoordig online bestellen bij de H&M zag ik...krijg je het gwn thuis gestuurd!!

maar mooi om te weten dat het meerekt! dan ga ik deze week ff lekker shoppen :p

Ik ben inmiddels 35 weken zwanger van de tweede, maar heb dus een andere ervaring!
Ik pas niet meer in de positiebroeken en rokken die ik heb. Van de vorige zwschap pas ik nog één rok ( een lange) en een kortere rok. Alle andere broeken en rokken, ook die ik nieuw had of geleend, daar pas ik niet meer in met mijn buik....het rekt niet meer mee of ik krijg de rits niet meer dicht ter hoogte van mijn buik. Terwijl ik verder dus niet dik ben. Puur omdat ik mijn buik erg naar voren draag. Veel positiekleding wordt zo gemaakt dat het helemaal onderaan niet meer meerekt, en dus afknelt en je je broek heel ver moet laten zakken zodat het niet meer kan.
Maar goed, het is ook m'n tweede, dan ben je wat meer 'uitgewoond' en heb je een grotere buik.

Hoi. Je kunt al gerust zwangerschapsbroeken kopen hoor, maar ik denk dat die misschien toch nog te groot zijn?!?! Zeker als je die broeken hebt met die buikflappen.. Ik heb van die underbelly broeken gekocht maar die zitten op het einde van je zwangerschap dus echt niet meer lekker hoor..
Ik ben helemaal happy dat die soort van jogging capri's in zijn op het moment, dus die draag ik veel (heb je trouwens ook in rokjes, erg leuk!!)..
Als je nog wel in je gewone broeken past, kunt je ze ook met een elastiekje vastzetten voor ipv dicht te knopen, riem of lang shirt erover en niemand die ziet dat je broek met een stiekje vastzit...
Gr. Anne-Marie
34+6

hoi,
Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap al veel gekocht en dat pas ik nu ik 38 weken ben ook nog steeds. Ook de kleding van mijn vorige zwangerschap pas ik nog, terwijl ik bij billen en bovenbenen wel wat meer spekheb zitten dan toen. Het rekt goed mee, vooral de kleding van H en M, noppies en vida vita is mijn ervaring.
Dus lekker kopen, want als je eigen kleding niet meer lekker zit dan loop je er toch ook niet lekker bij?

Succes,
Stanneke, 38/5

Ik heb met een week of 8 een aantal broeken gekocht waar ik sinds week 22 ongeveer niet meer in pas. Ik heb dus nieuwe dingen moet aanschaffen. Maar ik had het wel al aan zien komen omdat het bij mijn vorige ook zo was. Ik ben op zich niet dik, maar heb wel een redelijke buik en mijn benen en billen zijn toch flink wat dikker geworden. Ik ben nu 27 weken. Ik zou als ik jou was het een maatje groter pakken, dat je het wel al aankan nu maar d at het nog wat ruim zit, op die manier kan je er lekker in groeien zonder dat het te snel te klein word.

Ik paste met 8 weken al niet meer in mijn eigen kleren dus heb ik zo'n broek bij de prenetal gehaald met zo'n hele hoge band die kan je dan zelf dubbelvouwen waar je wilt en daar doe ik nu nog mee :p alleen ziet ie er niet meer zo mooi uit omdat ik hem dus al een paar maanden intensief draag :p

Die spijkebroeken vind ik moeilijk, ze knellen vaak bij je blaas (DAAR rekken ze dus niet mee) ik heb een buik die van voren draagt en dan ook nog laag (iedereen denkt al dat ie ingedaald is) en zo'n soort broeken zitten dus echt niet!

Ook kan het zo zijn (zoals bij mij) dat je 1 of 2 kledingmaten groeit dus een beetje stretchy is misschien wel zo prettig of alvast een maatje groter kopen dan je normaal doet..

Terug
Bovenaan