vraag over positiekleren

Hoi hoi,

ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste positiebroek gekocht. Bij de Prenatal, een wat ze noemen  underbelly van linnen met stretch. Ik heb hem gewoon passend gekocht, linnen in combi met stretch gaat toch wijder worden. Hij zit heerlijk. Ik ben nu in de 12de week, krijg ietswat een buikje, maar mijn gewoone  broeken passen op zich  nog, maar als ik lang moet zitten beginnen ze bij de riem onprettig te zitten.

Tot nu toe ben ik iets afgevallen, vooral mijn benen en mijn achterste zijn wat gekrompen.

Ik merk het wel als ik over een aantal maanden weer kleding moet gaan kopen, hoort erbij. Ik ga alleen niets op de groei kopen. Wat ik nu erg prettig vindt van deze mode, is dat je een behoorlijk deel ok als zwangere kunt dragen.

Liefs Noelie

Hallo allemaal
Ik ben nu in de 7e week. Ik pas nog wel gewone broeken maar mijn spijkerbroeken niet meer. Ben blij om te lezen dat er meer zijn die al positiebroeken hebben gekocht. Want ik denk dat ik daar ook al vrij snel naar moet kijken. Ik dacht wel O jee dit is toch niet normaal zo snel, maar het valt mee geloof ik.
Genietse allemaal!
Groetjes Jeanet

Ik pas er dus alleen qua buik niet meer in! Dit begon al toen ik 30 weken was. Vooral als het waarschijnelijk je laatste zwschap is ga je niet zomaar weer nieuw kopen. Ik heb toen toch nog een broek gekocht, maar paste in heel veel broeken dus qua buik niet, en een maat groter paste niet, dan verzoop ik met m'n benen erin, geen gezicht. Dus het is niet een kwestie van een maat groter kopen. Je koopt eigenlijk altijd de maat die je normaal qua kleding ook hebt.
Ik moet nu nog hoogstens 5 á 6 (7) weken, te gek om nog iets nieuws te kopen zeker als het je laatste kind is. En zo goedkoop is goede zwschapskleding niet, als het goedkoop is zit het mij vaak niet goed.

Ik heb vorig jaar eens een zomerbroek gekocht bij de H&M, het was zo een dunne broek met bovenaan een breed elastiek en een koordje (dus niet met een knoop). Niet van de MAMA lijn, maar een "gewone".
Ik heb met 23 weken al een flink buikje, maar deze broek past nog prima! Ik heb er nog een bijgehaald, maar dan een driekwart model, gewoon in mijn eigen maat 38.
Als je een beetje lage modellen hebt van rekbare stof en zonder knoop kun je die echt nog lang dragen. Geldt ook voor rokjes, lekker met teenslippers erbij. In de zomer kom je daar toch mee weg, heerlijk toch!?  

Nou, ik ben blij dat er meer zijn die met 8 weken al positiekleding moesten kopen.

Ik ben vrij slank, en met 8 weken kon ik echt geen broek meer aan, maar veel mensen lijken dat nogal overdreven te vinden. Dus ik heb de keuze: of de hele dag  buikpijn, of me er niks van aantrekken en gewoon positiekleding kopen. Nou dat laatste is het natuurlijk geworden.

Maar het kan je soms wel es even boos maken hoor! Alsof je je loopt aan te stellen.
Ik ben nu 13 weken en de zwangerschapskleding zit geweldig.

Hee hoi,

Ik ben nu 8 weken en 2/4dagen zwanger en op zich zit alles nog goed, alleen heb ik bij mijn spijkerbroeken  het bovenste knoopje los zitten. Wanneer kochten jullie voor het eerst een zwangerschapsbh? Want dat gaat wel aardig trekken en doen.

Liefs Lientje  

hoi ik heb al andere broeken moeten kopen omdat alles zo strak zit, maar meer omdat ik veel vocht vasthoud en niet naar de wc kan:(

maar ook een bh heb ik al gekocht want ze groeien als kool haha

Liefs Iris

quote: Eva_F reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2007 10:08:08'));

Nou, ik ben blij dat er meer zijn die met 8 weken al positiekleding moesten kopen.

Ik ben vrij slank, en met 8 weken kon ik echt geen broek meer aan, maar veel mensen lijken dat nogal overdreven te vinden. Dus ik heb de keuze: of de hele dag  buikpijn, of me er niks van aantrekken en gewoon positiekleding kopen. Nou dat laatste is het natuurlijk geworden.

Maar het kan je soms wel es even boos maken hoor! Alsof je je loopt aan te stellen.
Ik ben nu 13 weken en de zwangerschapskleding zit geweldig.

ach laat ze lekker anders heb jij pijn in je buik :p

WAT trouwens enorm belangrijk is en heel veel mensen onderschatten is goede zwangerschapsondergoed, zoiezo de broekjes zijn voor je eigen gemak :p je zult gaan merken dat normale broekjes gaan rollen omlaag enzo, en goede meegroeibeha's, hoe meer steun je borsten hebben des te beter ze blijven haha, en GEEN beugelbeha's want die knellen je borsten teveel af!

Terug
Bovenaan