vraag over positiekleren

Ik denk dat ik vanmiddag dan maar eens ga kijken naar bh's, hema en livera zijn bij mij favoriet, moet lukken dacht ik! Thanks!

Liefs Lientje

Hoi,

toen ik net in verwachting was, had ik dezelfde vraag. Ik moest net nieuwe broeken hebben, dus ik dacht dan koop ik broeken in een maatje groter. Ik heb 2 broeken gekocht en die broeken hebben dus nooit lekker gezeten. Broeken  in een grotere maat is dus niet te vergelijken met positiekleding. Een maand later heb ik alsnog positiekleding gekocht, 3 broeken en ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ik draag de broeken nog steeds. Ze zitten heerlijk. Ik heb de broeken gekocht bij een boetiekje in onze stad.
Dus advies: als je je  kleding niet meer past, gewoon gaan shoppen voor positiekleding.  

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2007 12:31:01'));

Ik denk dat ik vanmiddag dan maar eens ga kijken naar bh's, hema en livera zijn bij mij favoriet, moet lukken dacht ik! Thanks!

Liefs Lientje

Ik vind de onderbroeken van miss etam helemaal geweldig! heel simpel en lekker groot (heerlijk hoor al je eindelijk tenten kan dragen haha)

Hoi meiden,

Gisteren met m'n mannetje achter een goede bh aan geweest. Eerst naar de Hema, nou daar kwamen we samen niet uit en toen naar de Livera, daar kreeg ik uitgebreid uitleg. Ik ben van 75 B naar 75....E gegaan!!! Enorm gegroeid dus en geen wonder dat ik er zo'n last van had zei die vrouw.
Mijn mannetje liep daarna te stralen, hij houdt normaal niet van grote borsten, maar vind mij nu enorm sexy en ik moet daar zo om lachen!!!

Liefs Lientje

Ik heb dus afgelopen zaterdag een nieuwe BH gekocht (en dus inderdaad ook twee cuppen groter al!).

Maar ik heb wel een beugel gekocht!!

Gewoon van Anita Maternity Wear, dus wel een meegroei beugelbh.

Bij mijn eerste had ik geen beugels, nou het spijt mij wel, maar ik ga echt niet weer 6 maanden met mijn borsten op mijn buik lopen (bij wijze van spreken dan....).

Ik vind met een beugel de borsten veel mooier en op hoogte zitten dan zonder, maar ik heb dan ook wel een F cup momenteel (normaal dus D/DD).

gr mama van MD

Ps de positiekleding die ik heb gekocht, kan ik veelal na de zwangerschap ook aan, behalve de broeken doen!

Terug
Bovenaan