vraag over schoonouders...

Hoi Ventietje,

ze zorgt prima voor Anne, daar ben ik heel blij mee. We waren in het begin bang dat ze regelmatig zou afzeggen, maar niets van dat alles. Ze is hardstikke blij als Anne komt en vindt het heel gezellig. Ik merk aan Anne ook dat ze het daar leuk vindt, met oma en haar tante van 14 die uiteraard nog thuis woont.
In het begin was het wat lastig met de bijvoeding, die kreeg ze een paar weken niet om onduidelijke redenen, maar inmiddels is dat ook helemaal goed.   Op dat gebied heb ik absoluut niets te klagen! Ze wordt op tijd verschoond, op tijd in bed gelegd en te eten gegeven, en er wordt heerlijk met haar getut en gespeeld.

groetjes, Elllen
 
Hallo,

Jullie hebben allemaal best geluk met schoonmoeders die oppassen.
Mijn schoonmoeder zegt namelijk altijd als we vragen of ze een keer wil oppassen.
jullie wilden kinderen dus moet je er ook zelf voor zorgen

en aangezien we in de buurt helemaal geen verdere famillie hebben dus helemaal geen oppas zelfs niet voor 1 avond of middag.

en die van m,n schoonzus haar dochter dus kon wel op worden gepast en wel 5 dagen in de week en daar koopt ze ook altijd veel voor en praat ze veel over en dan denk ik hallo je hebt nog een kleinkind maar ja nu heeft ie er nog geen last van straks als ie ouder word denk ik wel maar ja wat doe je eraan?

en dat bemoeien ken ik ook wel wat jullie zeggen mij schoonmoeder doet dat ook als we daar zijn bijv ons kind corrigeren terwijl ik er zelf ook zit en dat dus zelf ook wel kan als ik dat nodig vind.

en ook uren lange discussie over hoe we het MOETEN opvoeden zij wil namelijk dat we het nett zo opvoeden als zei haar eigen kids heeft opgevoed maar dat doen en willen we dus niet

en mijn vriend heeft er al zovaak iets van gezegd maar het helpt helaas niet veel

nou dat moets ik ff kwijt (lucht welk even op)

groetjes
 
Terug
Bovenaan