vraagje aan alle moeders

even een vraagje

ik en me vriend hebben het er wel over gehad om een 2 de te nemen,
maar aan de andere kant willen we ook nog even wachten

dit omdat tessa net 5enhalf maand is
en omdat ik zelf ook bijna 18 ben
maar toch hebben we het er niet zo over mijn leeftijd maar meer om onze kleine meid,

hebben jullie het ook al over nog een kindje
of is er al iemand weer zwanger??

groetjes manuela

hoi hoi poepie

ook ik denk al veel aan een 2e haha vind het zooo geweldig dat mama zijn maar w8 toch nog ff zo,n paar maand als caithlyn ongeveer een jaar is denk ik dat we voor de 2e gaan en nu dus ff lekker van caithlyn genieten want het gaat zoooooo snel,dalijk zijn we weer allemaal tegelijk zwanger volgend jaar hahahah

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi hoi,
Het heeft z'n voor en z'n nadelen om er 2 zo snel op elkaar te krijgen...
Tussen mijn oudste en mijn (nu nog) jongste zit 2,5 jaar. Het is erg prettig dat de oudste zich kan redden, al loopt,  zelf haar jas aan kan trekken, de trap op klimmen, dat soort dingen.
Ik ben er nu pas achter dat ik weer zwanger ben. Wij zaten allebei op het maart forum. :) Mijn jongste is dus ook ruim 5 maand. Ik zie er wel tegenop dat ik straks met 2 ukkies zit. het komende jaar (ruim) zal ik nog niet zo makkelijk ergens heen kunnen en ik hoop echt met heel mijn hart dat m'n jongste straks met een jaar gaat lopen anders gaat m'n rug eraan!
Aan de andere kant... Je bent wel sneller uit de luiers. Ik vond het wel enigszins een stapje terug. Was net gewend dat ik weer lekker eruit kon, "stoere" dingen kon doen met m'n oudste, en dan ineens zit je weer thuis met een babytje. Het duurt nu voor mij wel ruim een jaar langer voordat ik weer helemaal "de oude" ben, maar dan is waarschijnlijk m'n gezinnetje wel compleet!! en dan ben ik straks "nog maar" 30 als ik samen met de kids weer lekker vanalles kan ondernemen!!

Hoi Manuela,

hier nog eentje van het maart forum!

onze dochter is nu ook ruim 5 maanden en wij hebben al een zoon van 4. Het gevoel dat ik nog een 3e wil is ook sterk hoor.. maar ja, ze is nog zo klein. Het leeftijdsverschil tussen onze zoon en onze dochter was wel bewust, en ik moet zeggen, het heeft ook wel heel veel voordelen hoor!

Maar goed, een gevoel wat je hebt is ook moeilijk uit te schakelen merk ik zelf.. Jullie moeten het samen eens zijn, als jullie het allebei graag willen moet je er lekker voor gaan!!

Succes met je keuze.

Liefs,

Suus

Hoi Manuela,

onze dochter is nu ook ruim 5 maanden en wij hebben al een zoon van 4. Het gevoel dat ik nog een 3e wil is ook sterk hoor.. maar ja, ze is nog zo klein. Het leeftijdsverschil tussen onze zoon en onze dochter was wel bewust, en ik moet zeggen, het heeft ook wel heel veel voordelen hoor!

Maar goed, een gevoel wat je hebt is ook moeilijk uit te schakelen merk ik zelf.. Jullie moeten het samen eens zijn, als jullie het allebei graag willen moet je er lekker voor gaan!!

Succes met je keuze.

Liefs,

Suus

Hoi Manuela,

Succes met je keuze.

Liefs,

Suus

Hee Manuela,

Ik ben van Het februari forum.
Mijn kleine meid Noa is 30 januari geboren dus alweer een half jaar geweest, mijn man en ik hadden het al vrij snel over wanneer een tweede kindje welkom is, nu zijn we er uit eind dit jaar begin volgend jaar te ''beginnen' en dan hopen op een mooie herfstbaby

Groetjes Chantal mama van Noa

Terug
Bovenaan