vraagje aan alle moeders

Hey hier nog eentje van het maar forum,

En ja hier hebben we het ook al over de tweede gehad...
Jordy is nu bijna 5,5 maand oud.
Ik zou graag willen dat er straks minimaal 1,5 jaar tussen zit, dan zit er nl een klas tussen. Klinkt heel stom maar mijn vriend kon niet zo goed leren en kwam bij zijn zusje in de klas, die wel goed kon leren..... niet leuk dus...

Ben niet meer aan de pil gegaan na de bevalling (ook vanwege de borstvoeding) en heb ook geen spiraaltje genomen omdat ik dat voor een paar maanden niet de moeite waard vond.    
Dus we proberen het maar een beetje uit te kienen dat ik nog een paar maandjes niet aantel, over Jordy hebben we ook 2 jaar gedaan dus ik weet wel hoe  ik moet rekenen  .  

Maar je moet hetzelf aanvoelen of voor jullie de tijd is gekomen voor nr 2. In elk geval succes met jullie keuze!

Groetjes Wen

hey Manuela,

Ja ik heb ook al over een 2e nagedacht maar wij vinden dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen Kelwin en de volgende mag zitten.
dus ik denk dat we ook gauw weer voor een 2e gaan.
over paar maandjes, eind dit jaar of begin volgend jaar.
ik zei gelijk al :   ik wil ook nog graag een meisje !
en dan maar hopen dat het lukt en dat een volgende een meisje is...
als het een jongen is ben ik natuurlijk ook heel blij!! hihi... maar dan gaan we ook nog wel weer voor een 3e..  het lijkt me gewoon erg leuk om een dochtertje te hebben.
Jij komt uit Wezep he. ik heb in Oldebroek gewoont en woon nu in Kampen, dat ligt vlakbij elkaar.

groetjes, Christien

heyhey

ik sluit me helemaal bij patricia aan.
mn vriend en ik hebben ook al over de 2e gepraat. ( eigenlijk al voordat nathalia werd geboren)
we willen het heel graag, maar eerst moeten we verhuizen naar een 4 kamer woning. want nu wonen we veel te klein.

als nathalia rond haar eerste jaar zit, willen we toch wel heel graag een 2e kindje.
of het lukt is een 2e want ik ben onvruchtbaar verklaart, maar ja, dat was ik ook al voordat zwanger werd van nathalia en toch is ze er, dus we blijven hoop houden , en proberen hahaha

en zoals patricia ook al zei: het gaat toch al zo hard, ik ga eerst genieten van nathalia.

joh, we zijn nog jong!
(ben net 20 geworden)

liefs, do

Hoi,

Nou ik wist eerst helemaal nog niet of ik wel een 2e kindje wou.
Had niet zo'n geweldige zwangerschap. Bevalling viel op zich wel mee.
Later hebebn we samen besloten om toch voor een 2e kindje te gaan proberen.
Ik ben van het jan forum, dus Yordi is al weer bijna 7 maand( wordt hij zaterdag)
Wel hebben wij besloten dat wij wel wat meer leeftijdsverschil er tussen willen hebben.
Als Yordi 2 is, dan willen we graag weer proberen voor een 2e kindje.
Om van Yordi zwanger te raken hebben we precies 1 jaar over gedaan, dus ben benieuwd hoe dat straks zal gaan verlopen.
Nu zijn we nog volop van ons mannetje aan het genieten.

Liefs marielle

Hoi,

Hier ook nog wel een wens voor een 2de. Maar voorlopig nog even niet.
Myrthe eist veel aandacht, mn lichaam moet nog steeds bijkomen van de zwangerschap. Ik wil graag dat er 2 á 3 jaar tussen zit. Dus nog even rustig genieten van onze kleine meid. Die gaat momenteel zo hard met dr ontwikkeling ik wil daar veel van genieten.
En ik zie het eerlijk gezegd ook niet zo zitten dat er twee helemaal afhankelijk van je zijn. Als Myrthe iets ouder is, kan ze ook meer dingen zelf.
Ach alles heeft zn voor en nadelen.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan