vraagje aan de meiden die borstvoeding gaan geven

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden.
Ik wil graag proberen om borstvoeding te geven.
Schaffen jullie voor de zekerheid ook flesjes en flesvoeding aan voor als het niet lukt.
Ik kan me voorstellen dat je niet meteen naar de winkel kunt rennen.
Hoe gaan jullie dit aanpakken?
Groetjes Mikkie.

Bij ons in het ziekenhuis is de apotheek 24 uur per dag geopend, ook voor particulieren daar kun je gewoon babyvoeding kopen. En wat de flesjes betreft. Je hebt uiteindelijk toch wel een keer een flesje nodig, ook al geef je borstvoeding, maar   je moet even afwachten totdat je de gratis pakketen binnen hebt, daar zit vaak ook één en ander aan flesjes in.

Hoi Mieke,

Ja dat is een goede vraag. Ik zelf was van plan om borstvoeding te geven, ga er eigenlijk van uit dat het gaat lukken. Maar nu je erover begint begin ik ook te twijfelen. Helaas heb ik geen man die dan even na de winkels kan gaan, dus idd misschien een goed idee. Misschien 1 of 2 flesjes, maar moet je dan ook al de voeding in huis hebben? En als het dan wel lukt wat moet je dan met de voeding doen? Ach ja, iets om even goed over na te denken.
Iemand met ervaring die meer weet?
Graag horen we iets.

Grt Suuz 30,2 weken

Hoi Miep,

Helaas hebben wij hier in de buurt geen apotheek die open is in het weekend en s'avonds. En weet iemand trouwens ook: Als je in het ziekenhuis bevalt (en je moet er ook een tijdje blijven),  en het lukt niet met de borstvoeding krijg je daar dan de mogelijkheid om met flesvoeding te beginnen?

grt Suuz 30,2 weken

ik heb bij de 1e ruim 10 mnd borstvoeding gegeven. Leuk dat je het wilt proberen!, ben echt een voorstander....
maargoed om even je vraag te beantwoorden: ik had via zo'n kado doos een paar sachetten met flesvoeding in huis.zou wel zorgendat je iets hebt, apotheek ed heeft altijd wel wat maar je kunt ook snachts komen te zitten...  en flesje had ik ook want stel dat het niet lukt en je zit snachts of zonder kraamhulp.... in een flesje krijg je ook zonder kolf wel wat voeding (al is het een beetje onhandig)
tip: geef het als je het echt wilt niet direkt op. in het begin is bv geven echt geen roze wolk , maar na een paar weken als je de eerste hobbels hebt gehad heb je er zoveel profijt van!   suc6 ermee.

quote: suuz82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2006 19:00:59'));

Hoi Miep,

Helaas hebben wij hier in de buurt geen apotheek die open is in het weekend en s'avonds. En weet iemand trouwens ook: Als je in het ziekenhuis bevalt (en je moet er ook een tijdje blijven),  en het lukt niet met de borstvoeding krijg je daar dan de mogelijkheid om met flesvoeding te beginnen?

grt Suuz 30,2 weken

In het ziekenhuis kan je zeker ook met flesvoeidng beginnen. Maar als jij het wil proberen de brostvoeidng zullen ze je binnen hun kunnen wel begeleiden. Mara er is altijd flessevoeding te krijgen.

Miep

quote: nvp reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2006 20:16:20'));

ik heb bij de 1e ruim 10 mnd borstvoeding gegeven. Leuk dat je het wilt proberen!, ben echt een voorstander....
maargoed om even je vraag te beantwoorden: ik had via zo'n kado doos een paar sachetten met flesvoeding in huis.zou wel zorgendat je iets hebt, apotheek ed heeft altijd wel wat maar je kunt ook snachts komen te zitten...  en flesje had ik ook want stel dat het niet lukt en je zit snachts of zonder kraamhulp.... in een flesje krijg je ook zonder kolf wel wat voeding (al is het een beetje onhandig)
tip: geef het als je het echt wilt niet direkt op. in het begin is bv geven echt geen roze wolk , maar na een paar weken als je de eerste hobbels hebt gehad heb je er zoveel profijt van!   suc6 ermee.

De zakjes flesvoeding uit de kadodozen zijn niet geschikt voor baby's onder het half jaar. Het is namelijk een vorm van reclame en voorde voeding van baby's tot een half jaar mag geen reclame gemaakt worden.

Miep

Terug
Bovenaan