Hi dames,
Ik ben bijna elf weken geleden bevallen van een hele lieve dochter, ik geef volledige borstvoeding.
Ik heb helemaal geen melk in huis, ook niet gehad.
Ik ging ervoor en nog steeds. Ik moet wel zeggen dat ik het de eerste paar dagen echt niet leuk vond, maar dat komt denk ik omdat ik best wel moe was en dat het best zeer deed.
Maar ik zweer het, na een week ongeveer trekt het weg en voel je het lang niet meer zoals in de eerste paar dagen.
Ik ken iemand die was na vier dagen gestopt, kijk je moet natuurlijk wel even doorzetten!!!!!!!
Mijn tepels zijn ook altijd gevoelig geweest, en nu nog wel eens, maar ik vind het super en blijf dit nog heel lang doen.
Mijn meisje groeit er goed op en is super tevreden.
Er is niks beter en gezelliger dan borstvoeding geven, en als je afkolft kunnen andere mensen je kindje ook voeden, ik doe dit zo weinig mogelijk, ik vind kolven niet zo leuk.
O ja en je bent ook helemaal niet aan huis gebonden, niet de hele wereld hoeft het te zien met een tshirt aan of iets met een jasje er over en je kunt gewoon voeden.
ik was altijd heel preuts, maar voeden heeft daar niks mee te maken gewoon knopje omzetten.
X