vraagje, NOD 13 juli

A

Anoniem

Guest
Ik zal me even snel voorstellen, mijn naam is Tessa en we zitten in ronde 5. Ik heb een redelijke regelmatige cycles, 28, 30, 31 en 28 dagen. Vrijdag 13 juli is mijn NOD dag.
Ik ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die dan hun NOD dag hebben en of ze al veranderingen voelen/ervaren. Ik weet dat je je elke maand weer gek maakt en van alles denkt te voelen. Wat me bij mezelf opvalt is dat ik altijd rond dag 20 ongesteldheidsbuikpijn begin te krijgen, dit duurt meestal 2 dagen.
Deze maand heb ik er extreem last van. Eigenlijk tot de 20ste dag niks gemerkt van veranderingen en sinds vanochtend ineens erge krampen in mijn baarmoeder. Niet echt ongesteldheidsbuikpijn, maar echt krampen, zoals je dat ook weleens in je been hebt.
Nu zit ik op de bank en heb ik eigenlijk al een paar uur last van een soort van ongesteldheidsbuikpijn. Wie herkent dit???
Mijn hoop is sinds vandaag eigenlijk weer weg, want het lijkt erg veel op voorgaande maanden. Ik heb alleen deze maand geen last van m'n borsten.
Ik hoop dat jullie je ervaringen willen delen.
Liefs Tessa

Hai Tessa,

Vorige week had ik wel 2 avonden achter elkaar dat ik hele heftige steken kreeg rechtsonder in mijn buik (ze duurde niet langer dan 15 minuten) Maar ik denk dan achteraf dat dat de eisprong is geweest.... Zeker weten doe ik niets, want vanmorgen had ik ineens heel dik slijm en dat zou misschien ook de eisprong kunnen zijn geweest, dus...... we zullen weer moeten afwachten! (mijn NOD is 14 juli)

Ik hoop voor jou dat het alles te maken heeft met een evt zwangerschap, want dat zou natuurlijk fantastisch zijn!
Ik zal voor je duimen  toi, toi, toi

xx esther

Bedankt voor je reactie. Toch raar al die klachtjes, hihi.
Wat raar dat je gister weer veel afscheiding had. Lijkt me aan de late kant voor een eisprong?? Ik lees dat we aardig gelijk lopen.
Hoelang zijn jullie al bezig, heb je nog meer klachten??
Liefs Tessa

Hai Tessa,

Dit is onze 2e ronde nog maar, dus eigenlijk hebben we nog alle tijd van de wereld, maar nu we dan echt besloten hebben om ervoor te gaan wil liever vandaag nog dan morgen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me prima voel en geen klachten heb, wel beetje gevoelige borsten en 's avonds misselijk maar dat kan net zo goed nog met het ontpillen te maken hebben! Vorige maand had ik daar echt gigantisch last van, zere borsten, duizelig, misselijk etc...
Laten we hopen dat we zwanger zijn en nul komma nul klachten hebben...
Hoe gaa het met jou momenteel?

Ik duim voor ons

xx Esther

Ik heb nog steeds een soort van kramp/ongesteldheidsbuikpijn in m'n buik. Dit heb ik andere maanden ook wel gehad maar in vlagen. Nu heb ik eigenlijk de hele dag een beetje een raar gevoel in m'n buik. Verder eigenlijk geen klachten. Ik heb deze maand voor het eerst geen last van m'n borsten. Ze voelen ook niet anders aan.
Nog 5 dagen tot m'n NOD. Vind het allemaal erg spannend, maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Vorige maand had ik zo'n hoop, had allemaal kwaaltjes en toen kwamen de RD 3 dagen eerder........weer een teleurstelling.

Jij hebt toch 14 juli je NOD??? Hoop dat je verder geen last krijgt van kwaaltjes.....hou me op de hoogte.

Hee Tessa,

Hoe is ie? Hier nog alles rustig, nog geen RD te bekennen! Gelukkig.. Ik heb inderdaad 14 juli NOD, maar dan ben ik uitgegaan van een cyclus van 32 dagen (omdat dat vorige maand zo was) Ze kunnen dus ieder moment komen eigenlijk...Ik hoop natuurlijk dat ze wegblijven, maar geef het een kleine kans...
Voel me eigenlijk nog wel goed, beetje gevoelige borsten en 's avonds een beetje misselijk (als ik me druk heb gemaakt)
Had gister echt een dipje, voelde me rot en wilde zekerheid, heb vanmorgen een testje gedaan, hartstikke negatief natuurlijk, maarja ik ben ook veel te vroeg!
Nu voel ik me alweer een stuk beter en maak me ook niet zo druk gelukkig!
hey meis, slaap lekker en houd me op de hoogte!

xx Esther

He Esther,

Wat een spannende dagen. Ik kan ze wel om kijken, de tijd gaat zo langzaam......
Ik heb nog steeds erg last van m'n buik. Ik blijf het raar vinden en zoek overal hoop achter (is waarschijnlijk niet zo slim want het lijkt erg op menstruatiekramp). Dus ik denk dat ik dit weekend (of eerder) weer een teleurstelling heb.
Ik heb ook op het punt gestaan om te testen!!!! Maar op het laatste moment heb ik me bedacht. Ik durf het gewoon niet, bang dat m'n beetje hoop ook weg gaat.
Ik heb besloten om zondag pas te gaan testen mochten de RD nog niet gekomen zijn.
Fijn om te horen dat je wat rustiger bent. En ik hoop echt dat we dit weekend goed nieuws te melden hebben.
Hoelang zijn jullie eigenlijk al bezig (of had ik dit al gevraagd).
Hou me op de hoogte.
Liefs Tessa

Hey Tessa,

Dit is onze 2e ronde nog maar, dus we hebben de tijd nog wel...
Sharine heeft voor me gependeld en er komt uit dat ik volgende maand zwanger word van een jongen (dat zou toch nog heel snel zijn) Ben benieuwd of ze gelijk heeft!
Ik heb helemaal geen klachten meer, dus ik ga er echt niet meer vanuit dat het raak ik deze maand, maar nog ff afwachten... Ik wil ook zondag gaan testen als er dan nog geen RD zijn....
Hoe ist verder met jou?

xx Es

Terug
Bovenaan