vraagje, NOD 13 juli

Hey Ester,

Hoe is je weekendje geweest. Lekker een paar roseetjes gedronken. En zijn de RD al gekomen. Bij mij nog niet....en wij hebben vanochtend ook getest. Zie ook forum 'help aub getest en.....?". Ik ga morgen even een test van Kruidvat of CB halen. Hoop op iets meer duidelijkheid. Toch heb ik wel meer hoop gekregen. Ik heb zovaak gelezen, een streep is een streep......maar toch....
Ik hou je op de hoogte

Hey Ester,

Laatste update. Ik heb net weer getest en ik ben zwanger.
Hier komen de *************.

Liefs

Hey Tessa,

GEFELICITEERD!!!! Echt super gaaf voor je!! En nog nergens last van??
Ik ben vanmorgen ongi geworden, dus da's dan weer jammer, maar volgende keer beter, dit was ook nog maar ronde 2!!

Hey, heel veel plezier en suc6 tijdens je zwangerschap, ik speur je wel weer op op het zwangerforum als het ons ook gelukt is....

Enneh...******************************* Ik heb ze gevangen! haha

dikke kus, Es

Bedankt, wij zijn erg blij...maar ik besef het nog niet echt.
Ik voelde dat deze maand anders was als voorgaande maanden. Maar ik heb elke maand wel dingen gevoeld waardoor ik dacht deze maand kan het wel een raak zijn.
Ik had vanaf de 20ste dag al last van buikpijn. Op mijn NOD dag geen ongesteldheidsbuikpijn meer gehad. Vorige week was ik ook wel wat moeier en had wat last van hoofdpijn, maar niet noemenswaardig. Mijn borsten voelen echt anders deze maand. Ze zijn zacht gebleven, gevoelig en wat groter.
Jammer dat de RD weer gekomen zijn. Echt balen. Heb je wel een beetje kunnen genieten dit weekend?? Vast wel. Heel veel succes meid, en ik zie je gewoon snel op het andere forum.

Hey,
Bedankt voor je lieve berichtje!
ik heb een super weekend gehad en ben niet verdrietig om dat het nog niet raak is deze maand, het komt zoals het komt en we hebben alle tijd (was nog maar ronde 2) waarom zou ik het beter hebben als jij??? hahahhaha...
Hey meis, geniet ervan en we spreken elkaar snel op het andere forum, lijkt  me wel raar om van dit vertrouwde forum weg te gaan, hihi...
Dikke kus, Es

Terug
Bovenaan