Vraagje ontlasting

Hoi! dit klinkt precies zoals bij ons.. Juul had dit ook heel erg, wij doen nu alleem bij de ochtendfles JBPM en dan is over het algemeen voor de hele dag het spugen wel minder en de ontlasting 1 keer per dag een volle luier redelijk zacht. Ze lijkt ook niet echt meer last te hebben van krampjes.

Ik hoop dat je wat aan deze info hebt!
 
Hallo,
BIj Wouter hebben we daar totaal geen last van, die heeft eerder steeds spuitluiers. Maar bij een broer van hem kreeg ik 9 jaar geleden het advies om over te gaan op friso(lac). Dat is veel zachter als Nutrilon ofzo. En dat hielp echt. (en scheelt ook in je portemonnee)

Succes ermee!
 
hoihoihoi,,

wij hebben toen onze meid niet van de ontlasting kon afkomen van de dokter lactulose gekregen om het op gang te brengen,,
hebben we maar een paar dagen gebruikt en nu gaat het allemaal vanzelf.. wij gebruiken ook nutriton door de voeding voor het spugen,, en ze raakt daar ook iets verstopt van.. maar dat gebruiken we nu ook nog en ze heeft weer normale ontlasting,, mischien ff verstandig om langs de HA te gaan;)

lieffs
 
iedereen enorm bedankt! doet me goed.

Ik denk dat ik de geplande afspraak met de kinderarts eerder probeer te krijgen en het toch aan hem voor leg voordat ik iets ga proberen...
Staat voor 8 maart gepland maar ik zit echt met mijn handen in het haar.
Niet alleen voor z'n ontlasting hoor ook voor de reflux, kramp, onrust, slechtte slapen..

nog n vraag.. maar zal ik even nieuw bericht/onderwerp van maken..

nogmaals dank voor deze reacties!
 
Hoi Anne,

hier een berichtje van een oktobermama. Mearle heeft ook erg veel moeite gehad met haar ontlasting. Met 5 weken zaten we voor de eerste keer bij de ha en daarna nog een paar keer bij de hapost, ze kreeg baby clysma's en andere hulpmiddelen. Op aanraden van het kdv zijn we naar de osteopaat geweest. ze had de dag erna wat last van (eerste 2 behandelingen) maar sindsdien is ons meiske rustiger en heeft ze elke dag ontlasting! misschien een tip.. Liefs Marjolein
 
heej.

mijn zoontje had ook vaak last van zijn ontlasting soms poepte hij ook om de 4 a 5 dagen.
toen heb ik hem lactulose gegeven en dat ging goed. je kan het gewoon kopen bij de etos, en het kan ook geen kwaad. ik had ook van alles geprobeerd maar dit hielp het beste.

succes
 
Terug
Bovenaan