Vraagje over cyclus

Eerst en vooral nen dikke proficiat:)
Leuk seg!!!
En weet je al hoever je bent dan?
Amai echt spannend,kan dat geloven dat je nu vanalles voelt:)
Bij mij is het vandaag redelijk rustig,ben een hele dag bij een vriendin gaan helpen met hun verbouwingen dus een hele dag bezig geweest en eigenlijk niks pijn gehad.
Als ik nu even zit voel ik weer die zeurende pijn maar niet zo hard als anders.
Gisteren avond heb ik iets raar gehad hoor,ik was onder de douche en ik had ineens een hele harde scheut in mijn buik,was echt maar even maar ik verschoot zo hard,weet niet was het was.
Nu is vandaag minder pijn heb vind ik eigenlijk niet zo leuk:)
Door de pijn die ik had,had ik wel redelijk veel hoop dat ik zwanger was maar door dat ik vandaag niet echt last heb gehad denk ik weer van oei.
Maar mijn nicht heeft juist hetzelfde voor gehad,ook bijna een week die pijn en dan ineens gedaan zodat ze dacht van oke het zal wel niet zo zijn maar dan iets later getest en dan toch zwanger,dus wie weet er is nog hoop he:)
Kan mij inbeelden hoe blij dat je nu wel bent,is dit van je eerste kindje of je tweede?
Liefs orchi

he orchie!

Dit zal ons eerste kindje worden! en ik ben nu 5 weken en 4 dagen! hihihi maar weet je! ik heb af en toe nog van die gevoelige scheutjes. vooral als ik me ontspan! of te wel onder de douche ga of in bed lig,

Ik hoop het beste voor je!

X

Hello!!:)

Amai je eerste,zo spannend,bij mij het tweede maar is toch nog altijd spannend hoor.
Ook omdat deze zwangerschap een geplande is en de vorige niet echt,was een grote verassing,ik en de papa van mijn dochter waren na 4 maand zwangerschap uit elkaar en heeft niet meer naar haar omgekeken,heb haar dan ook alleen groot gebracht en heb nu terug een vriend waar het uitstekend mee gaat en goed voor ons zorgt en nu hebben we zelf beslist om voor een tweede te gaan,voor hem dan ook het eerste.
Bij dyenthé was ik dus door de pil heen zwanger en nu is dit allemaal zo anders.
Wel leuk maar langs de andere kant vind ik het al zo lang duren:)
Ik heb sinds gisteren niet echt last meer,soms zo is een goeie steek maar daar blijft het bij.
Nu heb ik zo het gevoel van oke het zal nog niet zover zijn maar ja je weet nooit he.
Volgens mijn korte cyclus mag ik morgen testen dus ik ga maandag eens testen,volgens de lange mag ik vrijdag testen maar ga ik toch afwachten tot zondag als die van maandag negatief is,maar ja we zien wel he.
Dan mag jij binnen een paar weken voor de echo zeker?
Gaat echt zo leuk zijn:)
Ik weet nog bij dyenthé wist ik dat ik zwanger was maar niet hoelang,ik had al een tijdje geen maandstonden meer maar woog dan ook maar 47 en dacht dat het was omdat ik zo mager was,ik ging naar de gyn dan na een test en die zei proficiat u bent 10 weken en 1 dag zwanger,ik ben dan ook nog is 5 weken te vroeg bevallen dus voor mij heeft de zwangerschap niet zo heel lang geduurd he:)
Hoop dat ik er nu wat meer van kan genieten :)
Liefs orchi

hee orichi!

Wat heb je je dochter een mooie naam gegeven! echt om jaloers op te zijn!
Ik kan het begrijpen dat je het nu lang vind duren, want je moet eigenlijk een maand uitpillen.... volgens het boekje raak je bijna niet zwanger binnen de 6 maanden, maar ik zie ook bij de mensen om me heen, dat ze veel sneller zwanger zijn geworden, en ik zelf ook, 5 october gestopt met de pil.... dus ik heb er nog geen 4 maanden over gedaan! hihihi.

Het lijkt me wel heel erg moeilijk om een kind alleen op te voeden, maar gelukkig heb je een nieuwe vriend! Een kind opvoeden is soms best een zware taak, en om beslissingen alleen te nemen is niet altijd de beste oplossing.

Ja, ik heb binnenkort mijn eerste gesprek bij de verloskundige. Ik heb eigenlijk geen idee of ze zelf een echo apparaat hebben. zal toch wel, want deze werd me aanbevolen door de docter!

x

Hey potje ongeduld,

Sorry dat het nu wat langer duurde eer ik antwoorde.
Ja hopelijk is er dan wel een echo apparaat maar ik denk wel dat tegenwoordig veel er een hebben he.
Jij bent van nederland zeker?
Hier in belgie zijn er redelijk veel echo's,toch elke keer als je gaat,was bij mij en mijn vriendinnen toch zo.
Alleen mijn gyn was niet zo een goeie,heeft nooit bloed geprikt en urine staal genomen of zo,maar ja wist toen ook allemaal niet hoe dit in zijn werk ging.
Ik heb het hartje voor de eerste keer gehoord als ik 6 maand zwanger was omdat ik toen veel voorweeen had,maar voor de rest...
Hier is het nog altijd hetzelfde...
Nog niet ongi dus dat is al leuk,de korte cyclus ben ik voorbij dus is ook al leuk maar ja het kan nog altijd komen natuurlijk.
Heb nog veel last ook hoor,in de dag alles oke maar dan s avonds begint het,een soort ms pijn maar toch niet hetzelfde als dat ik ze echt moet krijgen,en steken tot in mijn schaambeen.
Volgens de 28 dagen en mijn berekening zou ik morgen mogen testen maar is mijn NOD pas de 1ste dus ik wacht zeker nog af tot de 1 ste en anders ga ik eens testen.
Gisteren toch maar weer getest maar niet met ochtendurine want had geen testen meer in huis dus moest er nog halen en toch weer negatief,wss weer te vroeg he,maar zo ongeduldig he:)
Liefs orchi

he orchi!
hoe is het? hier wel okee! was vandaag wel wat misselijk, maar kwam ook door het fijt dat mijn oma de verwarming op 30graden had staan, tenminste zo voelde het. daardoor had ik meteen geen zin meer in  mijn koppie thee. meerderen klaagden over de warmte hoor.  

ben je al ongi geworden?  ik  hoop voor je dat het raak is deze keer.
succes!

ik zal het wel zien of de vk een echo-apparaat heeft of niet, anders moeten we voor de echo naar het ziekenhuis en die zit hier om de hoek.

ik hoor van je!

x

Hey,

Hier minder nieuws,ze zijn er vrijdag aangekomen,had donderdagavond twee druppeltjes bruinverlies,en ja die nacht zijn ze dan toch doorgekomen.
Niet veel aan te doen he,vermoed dat ze morgen voorbij zijn.
Maar nu was men cyclus 25 dagen,vorige keer 23,dus ja hoe lang gaat het deze keer zijn.
Is niet te berekenen he als het zo loopt,denk dat ik de ovulatietesten eens ga proberen want heb totaal geen idee wanneer ik men ei ga hebben dus mss best dan die ovulatietesten eens proberen?Heb jij daar ervaring mee?
Liefs orchi

heee orchi!

Wat jammer dat je ongi bent geworden. ik had zo voor je gehoopt dat het raak zou zijn. Maar ja volgende keer beter, toch? ik heb geen ofulatie testen gebruikt, ik voelde mijn eispronng heel goed. daarbij had ik altijd heel veel slijmverlies, dus dan wist ik waarneer we extra moesten klussen!

hihih spreek je wel weer!

x

Terug
Bovenaan