Vraagje over cyclus

Hey,

Ben er dus nog altijd niet uit of ik ze ga gebruiken of niet
We zien wel he,de duiveltjes zijn zo goed als gedaan vandaag dus dat is al leuk he.
Ga er echt eens goed op letten of ik ook dikker slijm heb sommige dagen.
Soms denk ik van hoe komt nu dat ik nog niet zwanger ben,aangezien ik bij mijn eerste tussendoor de pil zwanger was maar uiteindelijk zit ik nu in ronde drie en mag ik nog niet klagen he,ben er veel te hard mee bezig,ik ben bevallen via keizersnede en dan lig ik soms te denken,wie weet hebben ze iets geraakt waardoor ik onvruchtbaar ben geworden en zo van die dingen,erg he
Maar dit zal allemaal wel terug overgaan he,eens ik die positieve test heb,zal ik mij al minder zorgen maken,maar dan maak ik mij wss weer druk om andere dinge haha
Liefs orchi

Hello:)

Was gisteren int kruidvat en dacht oke ik zal ze maar kopen,ik ga naar achter en wat zie ik,alles uitverkocht haha.
Dus dan nog maar eens zonder de ovulatietesten proberen he,wie weet is het een teken dat het deze keer wel zou lukken en zonder de testen:)
Niet te hard hopen natuurlijk:)
Was gisteren eens aan het berekenen wanneer ik ongeveer vruchtbaar was volgens mijn langste cyclus van 25 dagen en stel dat het deze maand zou lukken is mijn innestelling op VALENTIJN :)
Zou wel leuk zijn he en dan zou ik uitgerekend zijn op 2 november 2009.
Bij mijn eerste was ik uitgerekend op 1 november 2007.
Oke ze is wel wat te vroeg gekomen,op 28 september maar vind het toch speciaal.
Ik zei gisteren nog tegen men vriend,ik kies er wel de speciale datums uit percies,want ik weet nog als ik in ronde 1 zat dat mijn innestelling op kerstmis was,moest ik dan zwanger geraakt zijn natuurlijk.
Dus laten we duimen dat het deze keer raak is he :)
Heb al een plannetje met mijn vriend,we klussen vanavond,dan twee dagen niet en dan zondag en maandag twee dagen na elkaar want zou dinsdag mijn ei hebben,ik weet twee dagen na elkaar is het ook niet zo goed maar toch beter wel doen want stel dat mijn ei wat later is of zo.
Voor de rest is alles hier oke,en hoe zit het daar bij jou?
Liefs orchi

hehehehe

Ja hier gaat alles okee! Alleen ben ik gister voor het eerst heel erg misselijk geweest. We waren gisteren naar een beurs geweest en ik had echt het idee dat ik ieder moment om kon vallen.... gelukkig niet gebeurt. die misselijkheid was helemaal het ergste toen ik gister avond lekker op de bank lag.... bah wat vervelend zeg.

Misschien is het inderdaad wel een teken dat je het zonder testen moet doen, omdat ze uitverkocht waren.... wie weet!

Succes met klussen!

x

Piep,

Tgoh zo misselijk geweest?Kan mij voorstellen dat dat niet zo leuk is!!
Kan het mij eigenlijk niet voorstellen want bij mijn eerste heb ik dat dus niet gehad,wist pas om 10 weken dat ik zwanger was en gwn omdat mijn ms uitbleven want ik voelde mij totaal niet anders:)
Ondertussen zijn we hier in de klusdagen terrecht gekomen,althans volgens mijn berekeningen toch.
Had deze maand een cyclus van 25 en tot hier toe mijn langste dus daarop berekend zou ik gisteren mijn ei gehad hebben,maar de andere maanden als ik men ei had gehad voelde ik me ook anders,deze keer niet dus mss dat ik hem nog niet heb gehad?
Is wel lastig om dan te weten wanneer ik mijn NOD heb want ja weet niet hoe lang mijn cyclus nu weer gaat zijn,dus best wachten tot een paar dagen na mijn NOD die ik berekend heb volgens de 25 dagen,dan nog eens een testje doen he.
Hoop echt dat ik deze ronde zwanger zal zijn,anders lijkt het zo lang:) Vier maand!!
Weet dat dit niet echt lang is maar zoals je weet dat ik het bij mijn eerste niet wist,en tijdens ik de pil nam,wel een lichtere,dan denk ik pff nu duurd het zo lang:)
Liefs orchi

heeeee!

Hier gaat alles helemaal goed! ben gelukkig niet heel erg misselijk maar s'avond's na het eten moet ik echt ff zitten en rustig aan doen. maar verder gaat alles helemaal okee!

En met jou? goed de klusdagen door gekomen?

Ik duim voor je!

X

Hey,

Ben blij te horen dat alles daar goed gaat,hoe ver ben je nu ondertussen?
En ja als je moe bent en moet rusten,groot gelijk!!
Ik heb dat bij mijn dochter dus niet gedaan,was op 7 maand nog gaan helpen bij een vriendin met hun huis te schilderen en dan de verhuis en iets later was ik bevallen,kan er goed mee te maken hebben,diezelfde vriendin heeft nu een huis gekocht en zijn er alles aan het veranderen,ben terug gaan helpen maar heb gezegd,blijf hier nu maar wonen want als je terug verhuisd als ik al zwanger ben,dan zal ik niet kunnen komen helpen,zal dan wel op een stoeltje de instructies komen geven:)
De klusdagen zijn goed verlopen,hebben toch om de twee dagen geklusd en had vorige week maandag na mijn ei weer last van menstruatie krampen,zijn na enkele dagen overgegaan,maar vrijdag had ik ineens last van pijnlijke tepels,zaterdag was dit weer voorbij maar nu heb ik er terug wat last van.
Zou zaterdag mijn innesteling gehad hebben,moest ik zwanger zijn dan he.
Op valentijn:)
Zou wel speciaal zijn he,en dan zou ik uitgerekend zijn op 2 november,bij men dochter was dat 1 november:)
We zijn in het weekend naar men ventje zijn mama gaan logeren,woont aan de zee,was echt leuk,gaan eten en zo en zondag wandeling op het strand,was wel koud maar goed gekleed he.
Ik heb vandaag weer getest haha,erg he,had hier toch nog een liggen en kon mij niet inhouden:) negatief natuurlijk,mag eigenlijk pas de 21 ste testen volgens babybrabbel,en heb volgende maandag mijn NOD dus wie weet,want ja testen twee dagen na de innesteling,kan bijna niet anders dan negatief maar vind het dan altijd zo spannend hihi.
Ik laat je dan zeker nog weten hoe het gegaan is.
Mijn vriend begint zich al zorgen te maken,omdat ik bij men eerste zwanger was tussendoor te pil en nu al in ronde drie zitten denk hij van het gaat toch nog lukken he.
Heb hem gerust gesteld dat het ten eerste te vroeg was om te testen en ten tweede,er zijn er zoveel waar het zo gaat,dus dat we gewoon nog wat geduld moesten hebben.
Tot een dezer he:)
Liefs orchi

Hallo meiden,

@orchideke Ik zat even op dit forum te kijken en toen zag ik dat we helemaal het zelfde zitten kwa dagen.
Mijn instelling zou ook zaterdag geweest zijn en 2 nov uitgekrekend.
Vond dit erg grappig om te zien.
Heb jij veder al klachten bahalve je borsten ik heb de laatste ander halve dag buikpijn soms erg soms helemaal niks wordt gek van de spanning en zat er ook aan te denken om al een test te doen maar is te vroeg en dan ben ik bang dat ie negatief is.

Groetjes babygirl.

Hey babygirl,

Ja denk dat testen nog te vroeg is hoor,heb er ook al eentje gedaan deze morgen,omdat ik het niet kon houden,ik wist wel dat het negatief ging zijn hoor:)maar toch wachten duurd lang he:)
Ik heb enkel wat last van gevoelige tepels en voor de rest eigenlijk niks.
Zit nu in ronde 3 en de eerste twee rondes had ik verschrikkelijke menstruatiepijn,vanaf mijn eisprong dan,dus twee weken tot ik mijn ms had.
Dacht toen elke keer dat het raak was omdat ik nooit zo'n pijn heb,heb het nu de dag van mijn eisprong en de dag erna ook wat gehad maar heel lichtjes en nu weer niks meer.
Ik weet nog bij mijn eerste had ik ook die menstruatiepijn maar als ik 11 weken zwanger was dus daarmee dat ik dacht oke het zal wel zo zijn.
En testjes dat ik al versleten heb op die tijd,nummer acht is vandaag gedaan:)
Maar elke keer te vroeg getest en zo,uiteindelijk is dat wat dom want haalt toch niet uit maar ja:)
In welke ronde zit jij nu?
Heb eerst een cyclus gehad van 23 dagen en erna van 25,dus ik heb dan maar berekend op 25 deze keer.
Heb volgende maandag mijn NOD,dus voor zondag test ik niet meer,en ja voor de rest afwachten he:)
Hopelijk is het bij jou ook raak:)
Liefs orchi

Terug
Bovenaan