vraagje over huilen

Vannacht heerlijk geslapen. Geen enorme krampen en gegil, gewoon een protesthuil omdat hij niet naar bedje wil. Zou het echt zo simpel zijn???
Vandaag ook op de nutrilon en de gekolfde melk de diepvries in. Morgen langs de huisarts.
Cb en oma's vinden het zo jammer als.ik stop met de borstvoeding, maar als nutrilon beter werkt dan geloof ik het wel. Maar ik zal niet te vroeg juichen :-D
 
Misschien zijn het mijn hormonen, maar meningen van anderen werken op dit moment bij mij een beetje als een rode lap op een stier. Het is jouw kindje banka en jouw besluit. Goed dat je er zo in staat als je doet.

Ik hoop echt voor je dat dit de oplossing is. Eén goede nacht heb je in ieder geval vast binnen ;-)

 
Misschien moet ik dat ook eens proberen, dan slaap ik misschien eens op dit tijdstip :p

Overigens proberen het CB en ziekenhuis mij nog steeds zover te krijgen dat ik Gabriël aan de borst leg ipv kolven en met de fles geven. Ik zie het probleem niet, dit geeft mij meer rust en hem ook :)
 
Ik hou van mijn huisarts :-D
Milan heeft vannacht weer heerlijk geslapen en wij dus ook. Vanmorgen naar de huisarts geweest en uitgelegd dat Milan al weken gilt van de kramp, dat we zondag overgestapt zijn op nutrilon en dat hij al 2 dagen heerlijk slaapt.
Hij werd helemaal enthousiast. Wat goed dat we dat geprobeerd hadden en dat het ook nog werkt! Terug naar bv om te testen waar het aan ligt, mijn voeding of de hoeveelheid melk vonden we allebei niet zinvol. Als dit werkt dan lekker doen. Vertrouw op jezelf, je bent een goede moeder zei de lieverd :-D
En mijn rottige ijzertabletten mogen de prullenbak in, want mijn hb is prima.
Wat kan de dag toch heerlijk beginnen!
 
Dus Marieke, luister naar mijn huisarts en volg
je gevoel en doe wat jou het beste lijkt :-D

Hoeveel voeding krijgt Gabriël?
Ik krijg met kolven zo'n 100-110 cc, terwijl hij volgens het nutrilonschema een fles van 165 mag en dat 5x per etmaal. De huisarts vermoedde trouwens dat het aan de hoeveelheid lag.
Misschien de laatste fles eens vervangen door kunstvoeding??
Ik wens je een slapende nacht meis!
 
Banka, wat ontzettend fijn voor jullie en wat een heerlijke huisarts heb je!

Geniet van de hervonden rust en van deze mooie dag. Ik hoop voor jou Marieke dat jullie ook snel een mooie modus vinden.

Liefs,
Arwen
 
Gabriël heeft reflux, het is vandaag bevestigd door de kinderarts. Hij heeft medicatie gekregen en er is aangeraden zoveel mogelijk BV te blijven geven, gezien het zachter en net zo HA is als HA KV. Gelukkig werd ik vandaag niet aangevallen over dat ik alles kolf en met de fles geef.

Over de hoeveelheden, ik kolf nu zo'n 6-8 keer per dag (ik probeer voor of na elke voeding te kolven) en kolf tussen de 80 ml en 140 ml per keer.
Dat hij 5x165 mag is heel leuk, maar daar help ik mijn kleine man niet mee. Hij heeft behoefte aan wat vaker wat minder drinken. Meer geven geeft geen goede resultaten ;-) dit komt overigens door de reflux, wie weet kan hij het wel als de medicatie volledig werkt (duurt ongeveer een week).

Goed dat je huisarts zo fijn meedenkt en zo achter je staat. Ik ben daar helemaal voor hoor! Als moeder weet je het het beste! ;-)
En natuurlijk ontzettend fijn dat overstappen op KV zo goed helpt :)

Liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan