vraagje over huilen

Lieve Marieke,

Niet fijn dat Gabriël reflux heeft, wel fijn dat je nu weet wat waarschijnlijk de oorzaak is van zijn onrust. Hopelijk werken de tips en de medicatie en keert de rust nu echt snel terug.

Succes!
XXX Marieke

Pfff... Vandaag weer feest :-(

Vanaf half 12 niet meer goed geslapen en gegeten. De afgelopen dagen ging het goed en was inmiddels over op 6x 125ml
Vandaag moet het ineens weer in kleine beetjes en wil hij dus niet meer slapen...

Hopelijk heeftie gewoon een rommelig dagje en is het morgen weer beter :-/

Liefs

Gisteren was hij weer jengelig en moeilijk met slapen... Misschien is dit zijn 'sprongetje'? Gezien hij afgelopen vrijdag voor het eerst met tranen heeft gehuild moest ik daar ineens aan denken.

Het overstappen naar KV doet naar mijn idee niets, net als die medicatie. Hij was rustiger na onze eigen aanpassingen dan de afgelopen 2 dagen. Ook is hij plotseling weer begonnen met spugen, en dan niet een klein beetje maar echt een halve fles over ons beiden heen en dan nog een plas op de grond. Dat kan toch niet goed zijn?
Ik stop maar met het geven van de medicatie denk ik, hij doet er alleen maar moeilijker van :-/
En ook maar weer over op mijn melk ipv KV.

Het is best zoeken joh met zo'n kleintje, dat bedoel ik niet negatief hoor ;-) maar ik zoek me wat af haha!

Liefs!

Hey!

Ik zou als ik jou was niet zelf stoppen met de medicatie. Losec heeft +- 1,5 week nodig om te werken. Inprinciepe gaan ze niet spugen van Losec. Kan je geen telefonische consult met de KA doen?
Als ik jou was zou ik ook weer je bv gaan geven. Daar ging het wel goed op, toch?

Zolang Gabriel voldoende plasluiers heeft hoef je je volgens mij geen zorgen te maken (makkelijk gezegd ik weet het)

Hoop dat dit gewoon een sprongetje is en dat het snel weer beter gaat.

Liefs Danielle

Bij de bijwerkingen van Losec staat wel spugen, maar ik weet niet of dat in deze mate is. De reden dat ik zelf dacht te stoppen komt door dus een aantal dingen.
Ik merk geen verbetering ten opzichte van de paar dagen voor de medicatie toen we dus zelf alle voor ons mogelijke dingen hadden ingevoerd.
Na het beginnen met de medicatie is hij weer onrustiger geworden. De fles na/bij het geven van de medicatie gaat er dan ook vaak niet in, net als de medicatie, dat is nog steeds een groot gevecht en gisteren heeft hij alles gewoon weer uitgespuugt. Ik ben zelf niet voor medicatie en als ik dit nu zie zo de afgelopen dagen (nu dag 3) ben ik er eigenlijk alleen maar meer tegen dan voor. Hij huilt er niet minder door en slaapt er niet beter van. Hij is zelfs weer slechter gaan slapen, maar misschien is dat door de KV, al zou dat juist betere slaap moeten verzorgen van wat ik heb gelezen.
Op dit moment zit ik hier met knallende koppijn en kan hem niet eens 5 minuten laten liggen zodat ik even kan douchen (help ik stink!) Mijn vriend moet zo weer naar school, dus de vakantiepret is ook over en nou ja dit is niet echt ideaal zeg maar...

Zo maar even een flesje mama's slagroom voor de kleine maken en kijken of hij daar blijer van wordt :)

Liefs!

Terug
Bovenaan